#1 Skrevet Oktober 29, 2007 Heisann. Må bytte abs sensor og abs kransen som sitter på drivknuta bak. Er det noen her som vet om det går an å få kjøpt KUN abs kransen, eller om jeg må kjøpe hele jævla driten? Tviler på at møller har tilbud på deler for å si det slik...... Var ikke mer enn 1900kr for abs sensoren, men spurte ikke om pris på hele knuta med abs krans. De fant heller ikke abs kransen på sprengtegningene! Noen som har tips å komme med? Må iallefall ha ny abs sensor og krans. Har slått ut den gamle (Den satt godt!), men må jo ha inn en ny en samt abs krans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2007 får i allefall kjøpt løse kranser til B5'en min....kostet rundt 3-400 spenn tror jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2007 hm, det hadde ikke vært dumt om det gikk an! møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2007 Jess, det var på møller:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 jøsses! Fant ingen krans på sprengtegninga, men! Mase litt mer på de i morgen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...