#1 Skrevet September 4, 2004 Studer bildene nøye!!! Ser du noe feil bak båtene på bildet.?? Bildene skal være identiske, men 3 feil på det ene!! http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av espen andersen Studer bildene nøye!!! Ser du noe feil bak båtene på bildet.?? Bildene skal være identiske, men 3 feil på det ene!! http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf Du er en jævla idiot vet du det?????? hmmmmz... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2004 hehe... jeg vet.. *ler godt nå* :D ramla du av stolen nå da?hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Du er en jævla idiot vet du det?????? hmmmmz... hehe ENIG !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av espen andersen hehe... jeg vet.. *ler godt nå* :D ramla du av stolen nå da?hehe mildt sagt.... hmz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2004 Er dere skvetten eller? Jeg skvatt noe jævlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2004 skvatt en del kan man si.. nå får jeg seriøst ikke sove i natt. så ser dårlig ut med tanke på cruising imorra.. tusen takk! hmz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2004 ikke jeg heller. Tok knekken på meg det der:D Ikke rart at du skvatt når du hadde nesen inn i skjermen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Du er en jævla idiot vet du det?????? Her er man alltids hyggelige og greie mot hverandre :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Her er man alltids hyggelige og greie mot hverandre :p hehe.. Var ikke ment like ille som det ble skrevet... skvatt bare litt.. Har jo sett den der før da... men husket ikke hva det var..så jeg begynte å lete etter feil jeg men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 4, 2004 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=10005&highlight=finn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 4, 2004 Fy faen, det var ille, med de fyllenervene jeg har i dag etter lokallagsmøtet i går, var det ett støkk -langt- inn gitt!!! Den var faktisk dritkul da, hadde jeg ikke vært så nervepreget i dag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Fy faen, det var ille, med de fyllenervene jeg har i dag etter lokallagsmøtet i går, var det ett støkk -langt- inn gitt!!! Den var faktisk dritkul da, hadde jeg ikke vært så nervepreget i dag da så du fikk rettet ut krøllene dine Trond?... LOL;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2004 Din Kødd Arne, den nappa den gitt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Fy faen, det var ille, med de fyllenervene jeg har i dag etter lokallagsmøtet i går, var det ett støkk -langt- inn gitt!!! Den var faktisk dritkul da, hadde jeg ikke vært så nervepreget i dag da Regner med du våkna ihvertfall Trond:D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 4, 2004 OMG. Må si jeg skvatt litt. Men feilen i bildet, nei den har vi ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 4, 2004 Våken nok nå ja, det var en versting det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 4, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Våken nok nå ja, det var en versting det! du får vel ikke sove i natt nå da Trond :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2004 Men i alle dager da Arne, det er jo akkurat som å trykke på en knapp med deg, bare man kødder litt, ja da setter du inn storangrepet med en gang Fint det! Joda, skremmer meg ikke lenge vet du! Har tross alt netopp bodd ett par år i "Gaza-stripen" vet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 4, 2004 Drit bra ! Har dere sett bilreklamen med samme avsluttning ? Har den her men aner ikke hvordan jeg legger den ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 5, 2004 Opprinnelig postet av Stian Fossøy Drit bra ! Har dere sett bilreklamen med samme avsluttning ? Har den her men aner ikke hvordan jeg legger den ut ! Den er lagt ut fra før i en annen tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 14, 2004 I lokalavisen dagen etter kommer det til å stå "Ung herremann omkom etter besøk på vw audi klubbens forum" hehe... Dæven... jeg mener det... DENNA greia her var jæææævlig hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 14, 2004 Off.. Bare sånne skremme-drit greier nå for tiden. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 15, 2004 http://www.tull.no/innhold/moro/humor/romanse.php Følg med på teksta nå da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 15, 2004 dæææven.. tenkt å få folk til å krepere her inne eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...