Motortrøbbel Golf 2 Gti 16v

Anbefalte innlegg

Som nevnt i topic litt trøbbel med motor..

Når eg vrir om,å prøver å starte,så ryk det litt av starteren. Virker som om den får for mykje belastning.

Bilen vart kjøpt i går, forrige eigar sa at han fekk til å starte den på gir,men eg har ikkje hatt tid til å prøve det enna..

Kan det vere starteren som er ferdig, eller kan det vere motoren som "står"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i topic litt trøbbel med motor..

Når eg vrir om,å prøver å starte,så ryk det litt av starteren. Virker som om den får for mykje belastning.

Bilen vart kjøpt i går, forrige eigar sa at han fekk til å starte den på gir,men eg har ikkje hatt tid til å prøve det enna..

Kan det vere starteren som er ferdig, eller kan det vere motoren som "står"?

Går motoren rundt da? Du kan jo ta en skralle med 19mm pipe tror jeg det er, prøve å sveive motoren manuelt. Visst motoren går rundt er det nesten sikkert starteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går motoren rundt da? Du kan jo ta en skralle med 19mm pipe tror jeg det er, prøve å sveive motoren manuelt. Visst motoren går rundt er det nesten sikkert starteren.

Me slepte bilen eit lite stykke da me skulle ha den på plass,da hadde me golfen i gir mens me trilla å det gikk fint.. rekner da med at motor går rundt?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me slepte bilen eit lite stykke da me skulle ha den på plass,da hadde me golfen i gir mens me trilla å det gikk fint.. rekner da med at motor går rundt?..

Hehe. Da går det vell mer på begrepet: Går det ikke rundt, skal det rundt:)

Prøv å bytt starteren du, er ikke store jobben det:) Bare husk å sett noe under motoren, når det fremre motorfeste er festet via starteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Da går det vell mer på begrepet: Går det ikke rundt, skal det rundt:)

Prøv å bytt starteren du, er ikke store jobben det:) Bare husk å sett noe under motoren, når det fremre motorfeste er festet via starteren.

Ok... eg tar ut starter å sjekker om den er slik den skal..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No har me fått tatt av starteren.. Motor går rundt manuelt,så da reknar eg med motor er i orden.. gnist er det å alt.. opplada batteri..

Me prøvde med starthjelp på starteren,skjedde ingenting.. skal innom verksted i morgon for å vere heilt sikker..

Da me vrir om, bli starteren ekstremt varm,dette etter 2 forsøk!! er dette eit tegn på at den er ødelagt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.