#1 Skrevet Oktober 29, 2007 Er det noen som vet om seteryggen fra typ C4 passer på typ 44? Det gjelder da seteryggen bak som er fra S4, som jeg har tenkt å montere i typ 44. Er det noe som må bygges om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 Det er forskjellig innfesting i bunn, men det er bare å være litt kreativ Har selv hatt typ44 med C4-bakseter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2008 Har et annet spørsmål angående seterygg til en S6 C4. Den er to delt, men hvordan skal den henge sammen? Setenryggen min sklir frahverandre, kan virke som det mangler en skinne eller noe på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2008 Er det noen som vet om seteryggen fra typ C4 passer på typ 44? Det gjelder da seteryggen bak som er fra S4, som jeg har tenkt å montere i typ 44. Er det noe som må bygges om? C4 ryggen er smalere enn C3 så det blir et absolutt synlig glis på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2008 Har et annet spørsmål angående seterygg til en S6 C4. Den er to delt, men hvordan skal den henge sammen? Setenryggen min sklir frahverandre, kan virke som det mangler en skinne eller noe på den? En "todelt" skrue/mutter som går inn fra hver side. Legg ned sete så skjønner du greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2008 En "todelt" skrue/mutter som går inn fra hver side. Legg ned sete så skjønner du greia. Ok! Takker. Så er bare festet med den og ikke noe mer. Tror det er denne som har løsnet eller mangler en del av, seterygg delene sklir fra hverandre ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2008 (endret) En "todelt" skrue/mutter som går inn fra hver side. Legg ned sete så skjønner du greia. Mangler deler av denne eg, noen som har den liggende komplett? Eller vet om den kan kjøpes ny? Eller en tegning over hvordan dette skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2008 Plukk det fra hverandre så ser du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...