#1 Skrevet Oktober 29, 2007 http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=43269 Gutt som er nøye...og flink! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2007 Utrolig bra skrevet denne her, anbefaler alle å lese denne.. Lærer mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2007 Ja han kan noe om bilpleie denne karen...har sett hans DIY linket fra mange sites nå men måtte bare linke den hertil. Utrolig jobb...utrolig sans for detaljer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2007 Bilen ble jo jaggu "Like new!" den der. Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 Oh my! Har et par-tre kjerrer som ville hatt godt av en slik behandling ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2007 hmmmm, han der.. get a life, får dårlig samvittighet og blir dårlig av bildene=(((( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2007 Han kunne jeg sluppet til en runde på bilen min uten en eneste bekymring tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2007 hvor i norge finner man noen som kan gjøre denne jobben?? tviler på at de fleste sånne vaske bedrifter gjør en sånnen jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2007 hvor i norge finner man noen som kan gjøre denne jobben?? tviler på at de fleste sånne vaske bedrifter gjør en sånnen jobb Betaler du, er det mulig Men kan ikke forvente å få noe sånt gjort for 5000 kr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2007 Norske bilpleiefirmaer tar noen ganger 15 000-20 000 for en slik jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2007 Så har du 15 000-20 000, ring meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2007 Å, du sjuke... Her snakker vi å være nøye, og ikke minst tålmodig! Hadde vært moro å fått min like bra, men den har desverre noen små bulker som må fikses før det er mulig... Men her er det absolutt mye å lære:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2007 hmmmm, han der.. get a life, får dårlig samvittighet og blir dårlig av bildene=(((( er da ingenting som er bedre enn å gå hjem for dagen og føle at du har gjort et virkelig GODT arbeid! det kan han der gjøre!skulle ønske alle/jeg var så nøye som han der jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2007 hadde jeg faktisk klart å syke meg opp til å gjøre en sånn drøy jobb, hadde jeg aldri turt å bruke bilen etterpå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2007 Det hadde nok vært enklere å hellakkere bilen, men fy søren, for en tilfredsstillelse det er å få til slike resultater som dette! Jeg må innrømme at jeg ikke greier å holde oversikten over de forskjellige produktene han bruker, men det jeg greier å forstå er at han har et sinnsykt utvalg av produkter, og, ikke minst, en fantastisk erfaring med hva han faktisk skal bruke. Jeg er målløs... Skulle ønske jeg hadde tid, produkter, og erfaring til å gjøre samme jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2007 den blir jo som ny nesten! sykt! hadde jeg fått til noe sånt hadde det ikke bare vært en tilfredstillelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 29, 2007 Inspirerende og lærerikt prosjekt. Takk for link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 29, 2007 Bilpleie fikk plutselig en helt ny betydning för meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 30, 2007 Det er vel det man kaller perfeksjonisme ja.. Rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 30, 2007 Inspirasjon dette her! Jeg prøvde meg på bilpleie for to ukers tid siden. Brukte en hel ettermiddag og kveld på bilen. Ble fornøyd med resultatet og lot bilen stå inne siden jeg ikke hadde bruk for den de neste ukene. Tok den ut på torsdag før helga og parkerte hjemme. Våkner fredag av at naboen er i full gang med å legge stein i oppkjørselen sin. Tror dere ikke han står inntil gjerdet som skiller eiendomene (hvor jeg hadde parkert inntil) og kutter så støvet fyker. Jeg var så ekstra heldig at vinden blåste mot bilen og det var litt yr innimellom slik at støvet virkelig fikk satt seg!! Så ut som noen hadde tømt en hel sement sekk over bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 30, 2007 Inspirasjon dette her! Jeg prøvde meg på bilpleie for to ukers tid siden. Brukte en hel ettermiddag og kveld på bilen. Ble fornøyd med resultatet og lot bilen stå inne siden jeg ikke hadde bruk for den de neste ukene. Tok den ut på torsdag før helga og parkerte hjemme. Våkner fredag av at naboen er i full gang med å legge stein i oppkjørselen sin. Tror dere ikke han står inntil gjerdet som skiller eiendomene (hvor jeg hadde parkert inntil) og kutter så støvet fyker. Jeg var så ekstra heldig at vinden blåste mot bilen og det var litt yr innimellom slik at støvet virkelig fikk satt seg!! Så ut som noen hadde tømt en hel sement sekk over bilen! hehe... Det er så j%#@%a typisk.. Enten det eller på sommeren etter fullt bilpleie program så begynner det enten å regne rett før du er ferdig (ihvertfall i stav.) ellers så kommer det en fugl og tenker "der hadde det vært fint å sleppe en klatt".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 30, 2007 Om han karen hadde jobbet overtid, å ikke kjøpt alle de produktene, så hadde han jo spart penger på å hellakkere bilen haha Respekt til folk med slikt pågangsmot ass.. Aldri før har jeg hørt om folk som til og med skrur av baklyktene for å polere de f.eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 31, 2007 den blir jo som ny nesten! sykt! hadde jeg fått til noe sånt hadde det ikke bare vært en tilfredstillelse! mangler bare å skru tilbake km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 31, 2007 Bruker ofte opp til 10 timer på en bil. Og da snakker vi ingenting opp i mot det arbidet som er lagt ned her... Står det noe om hvor lang tid han brukte...? Bilen ble jo bokstavelig talt som ny... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 31, 2007 Står noe om forskjellige områder han konsentrerer seg om på forskjellige dager...vil tippe han har brukt mesteparten av en uke på dette...hvis han har gått på jobb samt hatt et liv ved siden av bilpleie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...