#1 Skrevet Oktober 29, 2007 Driver på og pusser opp original-felgene på S4en nå før vinteren kommer.. Kanten blir blank, noen av felgene hadde blitt lakka opp igjen og lakka over kantene ++ så det var MYE arbeid å pusse dem ned.. Men nå er jeg heldigvis ferdig, fikk grunna dem idag Så kommer problemet... Jeg hadde tenkt å ha felgene grå med blank kant, slik de er originalt.. Men den svarte grunninga blei ganske tøff synes jeg... Hva synes dere, grå eller svart ?? ...og bilen de skal på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg sier grå. Eller helst lys lys grå slik de var når de var pusset ned. Altså lysere enn selve kanten. Svart senter og blank kant forutsetter mye mindre gummi en du må ha på disse skal det se bra ut. Der har du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2007 svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2007 har fire slike liggende om du vil falle tilbake om det blir helt feil.. de skal du få billig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har nesten samme felgene som vinterfelger til min Cq, og de har jeg grå med (halvveis) blank kant. Jeg syns det ser bra ut på en sort bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har nesten samme felgene som vinterfelger til min Cq, og de har jeg grå med (halvveis) blank kant. Jeg syns det ser bra ut på en sort bil. Har du bilde av hele bilen ? Frykter det blir litt som Torstein sier, at de blir seende små ut på bilen min med kun 16" og ballong-hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...