Anbefalte innlegg

Driver på og pusser opp original-felgene på S4en nå før vinteren kommer..

Kanten blir blank, noen av felgene hadde blitt lakka opp igjen og lakka over kantene ++ så det var MYE arbeid å pusse dem ned.. :(

Men nå er jeg heldigvis ferdig, fikk grunna dem idag :)

Så kommer problemet...

Jeg hadde tenkt å ha felgene grå med blank kant, slik de er originalt.. Men den svarte grunninga blei ganske tøff synes jeg... : klø :

Hva synes dere, grå eller svart ??

DSC00195.sized.jpg

DSC00206.sized.jpg

DSC00210.sized.jpg

...og bilen de skal på..

DSC01782_2.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier grå. Eller helst lys lys grå slik de var når de var pusset ned. Altså lysere enn selve kanten. Svart senter og blank kant forutsetter mye mindre gummi en du må ha på disse skal det se bra ut. Der har du meg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fire slike liggende om du vil falle tilbake om det blir helt feil..

de skal du få billig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nesten samme felgene som vinterfelger til min Cq, og de har jeg grå med (halvveis) blank kant. Jeg syns det ser bra ut på en sort bil.

Vinterhjul2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nesten samme felgene som vinterfelger til min Cq, og de har jeg grå med (halvveis) blank kant. Jeg syns det ser bra ut på en sort bil.

Har du bilde av hele bilen ? Frykter det blir litt som Torstein sier, at de blir seende små ut på bilen min med kun 16" og ballong-hjul..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.