#1 Skrevet Oktober 30, 2007 Halloen folkens.. Som topic sier så har jeg "ikke" lys på førersiden av bilen. Er kun xenon, fjernlys og blink som virker. Er heller ikke lys i grøftelyset, men der vet jeg ikke om pæra er gåen, men har byttet ut parklyset framme og kjørelyset bak uten noen hell.. Er det noen som har en formening på hva dette kan være? Kanskje en sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 Mitt forslag: Defekt pære i sprederen, defekt sikring for parklys v.s. Parklys og lys bak er nemlig en og samme pære/sikring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Hvem sikring blir dette da? Er det en av de 5A sikringene kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 Og er det noen her som har en bedre forklaring på hvordan jeg kan finne ut hvem sikring som er hvem? På det dekselet til sikringene så står det bare en liste nedover men er litt vanskelig å vite hvem som er sikring nr 10,13 osv.. Mvh BTK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2007 I instruksjonsboka skal det være bilde av sikringsboksen/holderen med nummererte plasseringer, i tillegg til ei liste over hvilke sikringer som er til hva. . I tillegg står det et bittelite nummer på selve holderen ved hver sikring. Uten å være helt sikker tror jeg parklyssikringen er av den minste typen som sitter inni der og at det sitter to like sikringer rett ved siden av eller over hverandre. Kan tippe de er 5 amp. ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2007 Hehe.. Fant ut av det nå.. Var jo som du sier et lite bilde på det plastikkdekselet over hvor sikringene var.. Og var faktisk nr 23 for de som skulle lure i ettertid.. Men takk for hjelpa Bent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...