Anbefalte innlegg

hei,

jeg sliter med at det kommer dågg i sideblinkerne mine. De er helt nye fra NBS og det virker som de ikke er tette. noen som har noe forlag til hva jeg kan gjøre???? skal det være sånn??? (det er croma sideblinkers til passat 3b det er snakk om)

en annen ting er at det ser utrolig stygt ut. får liksom ikke fra det croma i blinkern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er pga dårlig tetning et eller annet sted. På baksiden skal det være en gummikappe over pæresokkelen, har du den? Hvis ikke så kan det være dårlig limt glass, slik at det kommer litt vann inn ved f.eks. høyttrykkspyling. Litt klar silikon smørt langs skjøten på baksiden burde tette dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ett problem... Må bare prøve og få tørket dem så godt som mulig.. og få lagt inn med noe silikon der det er skjøt mellom glass og bakstykke Og få det skikkelig tett rundt pæra slik som Per sier her.

men det har vært ettt stort problem på sideblinklys det, ihvertfall på uorginale ting. derfor kjøpte jeg orginale chromma til passat`n. var egentlig ikke i tvil når jeg fikk prisen.. var jo billigere enn stylingbutikkene.. bet. 90,- stk og minus VACN rabatt.mener jeg og huske..

Handlet på møller romerike

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.