#1 Skrevet Oktober 30, 2007 Har fått beskjed fra forsikringsselskapet om å bruke tromsø billakering til retting av stasjonsvogna, så lurer på om noen har erfaring med dem? Tenkte å høre om å få lakka bakfangern å i samme slengen. Har fått lakka en gang hos møller å var veldig fornøyd med jobben de gjore der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har hørt mye om Tromsø Billakering...antageligvis fordi fetteren min jobber der... Det stod en artikkel i Tromsø for ikke så lenge siden ang. en Chevrolet Bel Air de har jobbet med...den bilen er representativ for firmaet så vidt jeg vet. Fetteren min har også lakkert en bil for meg en gang og resultatet var meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2007 Æ fikk lakkert opp deler av bobla +montert og lakkert no småstæsj der ifjor. MEGET fornøyd med de!Du kan nok trygt levere bilen te dem! Service = Topp, Resultat = Topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2007 Har både hørt og sett negative ting om de. Men har hørt mye positivt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2007 Har både hørt og sett negative ting om de. Men har hørt mye positivt også Du sier bare det for at du jobber på Lunheim Billakering: haha : Neida, men alvorlig talt mener jeg og huske at Tromsø Billakkering ble kåret til årets lakksjappe for noen år tilbake... Dette var da i hele Norge;) Jørgen husker sikkert dette han og, for mener de hadde avisutklippet på kontoret. Men som Jørgen også sier, bare positivt og si om dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2007 Du sier bare det for at du jobber på Lunheim Billakering: haha :Neida, men alvorlig talt mener jeg og huske at Tromsø Billakkering ble kåret til årets lakksjappe for noen år tilbake... Dette var da i hele Norge;) Jørgen husker sikkert dette han og, for mener de hadde avisutklippet på kontoret. Men som Jørgen også sier, bare positivt og si om dem! Du tenker antagelig på den kåringen som gjøres av et forsikringsselskap i samarbied med NAF, tror jeg det er...da kom de inn blant landets 50 beste verksteder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2007 Har fått beskjed fra forsikringsselskapet om å bruke tromsø billakering til retting av stasjonsvogna, så lurer på om noen har erfaring med dem? Tenkte å høre om å få lakka bakfangern å i samme slengen. Har fått lakka en gang hos møller å var veldig fornøyd med jobben de gjore der. forsikringsselskapet ditt har ikke lov å si at du må dra hit eller dit med bilen din, det er opp til deg som kunde ! det som er saken er at værksteder har avtaler med forsikringsselskap om å foreslå demmes firma ! men som sakt er det fritt fram og helt opp til deg selv ! når det gjelder Tromsø Billakkering så gjør dem vel helt normalt arbeid som alle andre når det gjelder finnish, men så er jo noen fornøyd og andre misfornøyd ! naboen måtte vente unormalt lenge på at dem skulle rette opp BMW'en hans der og var vel noe plaget med vindsus etterpå, men det kan være at det har vært et glipp på bare den bilen ! er mange faktorer som spiller inn her, men alt i alt så prøver vel alle som jobber som opprettere og lakkerere å få et så opptimalt slutt produkt som mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2007 Oki, blir vel dem da, kan bruke så mye tid dem vil for min del, får leiebil no, han mente biln ikkje va kjørbar før den va fiksa så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2007 Oki, blir vel dem da, kan bruke så mye tid dem vil for min del, får leiebil no, han mente biln ikkje va kjørbar før den va fiksa så Tror det er godt valg, men det vil nok ta litt tid...de har mye å gjøre for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2007 ja så sånn ut når æ va der i går å fikk takst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2007 sikker på at du har gratis leiebil helt til bilen er ferdig og ikke i bare i et vist antall dager/uker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2007 Går på motpartens forsikring:) men fikk ei anna ordning på d, skal inn i dag å få fiksa lys å sånt på biln så den e brukanes. E imponert over sparebank 1 å kor kjapt dem fikse ting. Kolisjon lørdag ,meldt skade mandag, ferdigbehandla tirsdag å biln ferdig taksert, får bynt arbeide i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2007 fikk taksten no 32000kr: eek : 23 000kr i kontantoppgjør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2007 Du sier bare det for at du jobber på Lunheim Billakering: haha :Neida, men alvorlig talt mener jeg og huske at Tromsø Billakkering ble kåret til årets lakksjappe for noen år tilbake... Dette var da i hele Norge;) Jørgen husker sikkert dette han og, for mener de hadde avisutklippet på kontoret. Men som Jørgen også sier, bare positivt og si om dem! Hehe, Nei. Men jeg vet jo at audi ignis jobber der. Om du husker den fine stylinga på max power treffet utfor jekta:P har sett noe av det han gjør å det er ikke bra. Men de andre er sikkert flink. Har hørt mye positivt om de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...