#26 Skrevet November 2, 2007 Og hvordan blir støyen med dette oppsettet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 2, 2007 Dette ser jo bra ut da(foruten at jeg har kjøp alle Powerflex forringene då )Men er det nummer 3 på bilde her man bytter ut? Stemmer det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 2, 2007 Stemmer det jaOg med det kan den justere camber, caster og toe?Ser at man justere camber og caster, men hva med toe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 2, 2007 Sende dem en mail for ca 2t siden, og fikk svar :-) Hi Raymond Audi S4 P/N 140916 $295 Will gibe you 2 degrees camber adjustment. Regards Kenny 2 grader, vil det holde? Jeg har jo over 4grader feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 3, 2007 Sende dem en mail for ca 2t siden, og fikk svar :-) Hi Raymond Audi S4 P/N 140916 $295 Will gibe you 2 degrees camber adjustment. Regards Kenny 2 grader, vil det holde? Jeg har jo over 4grader feil... hvis det er 2grader +- vil det holde du har litt over en grad feil i forhold til tolleransen (på hver side) Toe er spissing. det justeres på styrestagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 3, 2007 hvis det er 2grader +- vil det holde du har litt over en grad feil i forhold til tolleransen (på hver side) Toe er spissing. det justeres på styrestagene Ok, så det vil si at dekkene vil ikke slite så mye da? Det er vel litt just. å ta inn med det som er justerbart på bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...