Ombygning fra 2,3e til 2,2 turbo praktiske løsninger..

Anbefalte innlegg

heisan, har noen flere spm anågende ombyggningen..

 

Hva gjør man med vakum slangen som går fra bremse kraft forsterkeren?(se bilde) Skal den ned i denne "Rørsaken som jeg ikke har peiling på hva heter... er det til veivhusventilasjonen? og hvordan skal denne "kobles?

 

Hva av bensinslanger som ligger der orginalt må være igjen? Går jo noe lufting og noe anna inn i skjermen. (bilde)

 

Takker for alle innspill

Picture-0117_resize.jpg

Picture-0122_resize.jpg

Picture-0118_resize.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se flere med spm :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den øverste og midterste skal bak på innsuget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den øverste og midterste skal bak på innsuget

 

okei, men den midterste går jo ned til den som henger på siden... og vist jeg putter den som går til bremsegreia bak på innsuget er det jo ikke plass til flere. Må jeg lage til en eller to nye da? Siden den som er i sentrum på nederste bildet gikk inn bak på aan innsuget. Og tilsvarende på aby innsuget er det kun plass til en... samme som på aan innsuget forsåvidt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt røret fra br.kraftforsterkerne til bak på innsuget slik det sies her, også er tomgangsregulatoren koblet innpå der også...

De originale bensin rør-greiene har jeg fjernet alt av..trenger ikke de. Sitter bare stålspunnet slange inn-og ut fra fuelrail nå.

De der bensindamp-greiene som går inni skjermen kan nok bare fjernes ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.