#1 Skrevet Oktober 30, 2007 Hei san Er det noen som kan hjelpe meg? Byttet turbo på en s4 93 , fra k24 til en k26. den org. hadde dårlige lager så den begynte å hyle,men den nye lader ikke etter at jeg satt den inn? Hva kan det være? Det sitter en MTM 303 chip i den også, men alt fungerte til jeg byttet. MVH Syvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2007 K26 har litt lengre spoolup..og kommer litt senere en k24.... så du nok inn å mappe Få høre hvordan den ble med K26 da har gjort det samme selv...... men motoren er ikke i bilen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2007 Sånn som den er nå er det jo tragisk, den ladet 1.4 føre jeg byttet, nå lader den bare 0.2. Så her er det nok noe som er riv ruskene galt. Har også vært inne å fått resat hjærnen pga mulige feil meld. Men det hjalp heller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2007 veit du om turboen er bra da? koblet magnetventilen feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2007 K26'en skal jo lade den selv om du har chip for k24. Så det er nok ikke feilien. men sjekket over alle slanger igjen? WG lukker som den skal? sikker på at ikke turboen er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2007 WG lukker, har tatt den opp ja for å se om den hadde satt seg. Magnet ventilen ??? tror nok ikke jeg har satt på pluggen feil, nei. Tok ikke av så mye av slangene heller, og turboen skal være i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2008 er det forresten samme flens på K24 som K26? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2008 ja det er det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2008 kjempe for på dem fleste grenrørene som selges, står det bare K26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...