#1 Skrevet Oktober 31, 2007 Noen her med familiealbumet som kan sjekke opp om fjærbenet på min 03 Superb er likt som noen annen VAG bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 Superb deler jo mange deler med Passat 3BG........MYE likt på de to bilene. Såfremt det er den modellen som kom i 2002. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2007 Noen her med familiealbumet som kan sjekke opp om fjærbenet på min 03 Superb er likt som noen annen VAG bil ? Er forskjellige utgaver men det er stort sett likt på A4 95-01/passat 01-04 og superb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2007 Men med mit chassi nr. kan noen finne ut akkurat hva jeg har ?? evt. reg. nr ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2007 Men med mit chassi nr. kan noen finne ut akkurat hva jeg har ?? evt. reg. nr ?? ja det kan jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2007 Har ikke chassi nr her nå da, men reg nr. er VF50283 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...