#1 Skrevet Oktober 31, 2007 Har akkurat byttet viskermotor bak på a6en min, men det viser seg at det er noe mer gæærnt enn bare motoren, tips til hvorfor den ikke vil gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 Sjekk kablene i gjennomføringa fra luka til taket. Vanlig feil at det er brudd på en eller flere av kablene der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2007 And then some.. Har hatt feil der jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2007 Mine kabler hadde smeltet sammen mellom bilen og takluka, da klikka plutselig alt, jeg bare kutta alle og lagde nye ledninger, dritt jobb men alt fungerte bra igjen etterpå.. Tipper det er dette som er feil ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2007 ok, mistenker også at det er de,, ser rimelig råtne ut noen av de kablene! takk for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...