#1 Skrevet Oktober 31, 2007 For oss med Audi: (Og de som gjerne vil ha..) Fikk en invitasjon fra en kollega, som fikk den fra en annen bekjent, så vet ikke om den er personlig.. http://brandmaster.t4m.com/bm/edm/html/f/954/338213/1092088/ Utdrag: "Vi inviterer deg til Audi Power Night hos Albjerk Auto! Vi vil vise deg noe av det sportsligste vi kan tilby, vi har sågar fått låne et eksemplar av supersportsbilen Audi R8. Vil du se en Audi med 800 hk? Sett av to timer på fredag 16. november fra kl.18.00 - 20.00. Sted: Ing. Rybergsgt. 100 Drammen Fikk i hvertfall veldig lyst til å ta en tur! Er det flere som kunne tenke seg dette, kunne vi kanskje tatt felles kontakt, evt. sjekket med Møller i Tønsberg (største i Vestfold) om de skal gjøre noe liknende? Hvem sin 800hk audi har de fått tak i tro? Ellers har vel snart den nye A4'n kommet, så nå MÅ vi snart få en prøvekløringsdag på Møller!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 Tenkte jeg skulle prøve å få til prøvekjøring av Tiguan til neste lokallagstreff om MTBG har fått den som demobil til da.. Kunne kanskje tenkt meg å være med til oslo, må evt. rokere litt på jobb den dagen. B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2007 Hehe.. Tiguan er jo en skikkelig kjerring-SUV! Jeg vil ha noe med litt Vrooooom i!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2007 Hehe.. Tiguan er jo en skikkelig kjerring-SUV! Jeg vil ha noe med litt Vrooooom i!!! Som for eksempl Touareg R50...... Men det er en VW og ikke Audi da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2007 Hvem sin de har fått låne...de har vel et par av disse i Oslo vel? Hjernen gikk litt i stå da det kom to etterhverandre forbi sidegata til Meny i Bogstadveien. De dro på (FIIIIIIIIIIIN LYD) men det sto Møller ett eller annet over hele bilen...på begge...Er ei stund siden nå da anyway... Men skjer det her i distriktet så ikke la meg gå glipp av det da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2007 Hehe.. Jeg tenkte på 800hk's audier! DE er det vel ikke så altfor mange av? Jonus? KRB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2007 Hvordan var dette, og hvilken audi var der med 800 hk? Noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2007 Hvordan var dette, og hvilken audi var der med 800 hk? Noen bilder? Ligger du hakket foran oss andre du eller, Walter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2007 Ligger du hakket foran oss andre du eller, Walter? Jepp, jeg ser deg i speilet: rolleyes Nå kan jeg ihvertfall glede meg til raporten på fredag: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2007 Noen som vet om dette er for hvem som helst, eller hvordan dette er? Ser jo det er en form for påmelding der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2007 Noen som vet om dette er for hvem som helst, eller hvordan dette er? Ser jo det er en form for påmelding der... Ring og hør, jeg skal ditt. Jeg skal få VIP visning: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2007 Vi får bare dra Christian, får sikkert sniki oss til en titt på litt av hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2007 Nå kan jeg vel få spørre om bilder og hvilke biler som var der osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2007 Nå kan jeg vel få spørre om bilder og hvilke biler som var der osv. R8, S8, S5, S3, TTc, TTr, Urquattro. (litt mørke bilder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2007 Litt mere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2007 Mmmm.. S8.. *sikle* Æsj.. Skulle nok dumpet kjedelig jobbfest til fordel for dette, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 18, 2007 Mmmm.. S8.. *sikle*Æsj.. Skulle nok dumpet kjedelig jobbfest til fordel for dette, ja! Litt mere å sikle over. Motoren til S8'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...