Valg av grill A4 B7, s-line,S4 eller RS4

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Holder på å skal bytte ut non-S-line fronten min med S-line og i den sammeheng trenger jeg litt synspunkter ang hvilken grill dere synes rocker mest? : rock :

 

Jeg heller litt mot S4 fronten, men liker også looken på RS4.

Bilen er en Brilliant Sort A4 Avant B7.

 

Takker for meninger :)

 

Mvh.

Eirik

S-line grill.jpg

S4 grill.jpg

RS frontgrill.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 er jo kul, det har jeg! Hehe! Har du noe planer ang senk eller? Senkeskåler???

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkaskåler? Hva er det? Er kun originalt sportsunderstell. Får se om jeg gidder gjøre noe mer enn det. Skal bruke bilen mye på jobb så må være kjørebar her oppe i nord :)

Ellers så blir det matt krom speil, S4 nedre børbumpers og etterhvert må jeg vell bytte bakre defusor og takspoilern :)

Skal også bygge om til RNS-E.........:P gleder meg ikke akkurat til den jobben :)

Mvh.

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 uten tvil... Det hadde jeg:)

main_62469698744db8d647d084 (Medium).jpg

main_155846007444db8e2b3fff1 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmmmmmm...... Så meget bra ut! Er det moddede tåkelysgitter eller er det originale RS4?

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkaskåler? Hva er det? Er kun originalt sportsunderstell. Får se om jeg gidder gjøre noe mer enn det. Skal bruke bilen mye på jobb så må være kjørebar her oppe i nord :)

Ellers så blir det matt krom speil, S4 nedre børbumpers og etterhvert må jeg vell bytte bakre defusor og takspoilern :)

Skal også bygge om til RNS-E.........:P gleder meg ikke akkurat til den jobben :)

Mvh.

Eirik

 

Søk litt på senke skåler, og se på tråden om bilen mmin!! Det er et must for oss med B7! Får et utrolig bra utseende uten at den blir hard og stiv! Sportunderstell har en tendens til å være litt for høye foran!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og de senkeskålene dine.. Hehe... Liker s4 grillen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk litt på senke skåler, og se på tråden om bilen mmin!! Det er et must for oss med B7! Får et utrolig bra utseende uten at den blir hard og stiv! Sportunderstell har en tendens til å være litt for høye foran!

 

Jørn

 

Den er grei. Skal sjekke ut litt. :) Må som sagt ikke bli for lav her oppe i nord :P

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og de senkeskålene dine.. Hehe... Liker s4 grillen jeg :)

 

Senke skåler er guds gave til A4'n vøtt Marius!

 

IMG_0493.jpg

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ser absolutt ut som noe man må vurdere. Senker ca 20mm eller? Pris på skåler til min A4 B7 1,8tq?

 

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmmmmmm...... Så meget bra ut! Er det moddede tåkelysgitter eller er det originale RS4?

 

E

 

Må nok litt mods til der ja...:)

Org er litt større...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4= Litt råere look.. Og det er ikke mange som har den...

 

S4 og S-line er mere vanlige griller, som de fleste har... Blir nesten som RS4 og RS6 felgene...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok litt mods til der ja...:)

Org er litt større...

 

Ok, men det er RS4 tåkelyktgrillene som er moddet til? Eller er det S-line med kuttedegrillgitter?

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ser absolutt ut som noe man må vurdere. Senker ca 20mm eller? Pris på skåler til min A4 B7 1,8tq?

 

Eirik

 

800 inkl frakt ved forskudd betaling!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.