#1 Skrevet Oktober 31, 2007 Men det høres ikke ut som noen reimlyd, men mekanisk uling! Hva kan det være? Skulle helt sikkert ha byttet servo-olja for den ser litt svart ut, hvordan gjør man det? Er en -92 Audi80 2.0E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 Høres ut som olje ja, hvis ikke byttes, må du nok hvertfall etterfylle.. Hadde den lyden på samboeren sin, og da sjekket jeg nivået, og etterfyllte, så var lyden borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2007 Hadde samme symptomet på 2001 modellen min. Sugde ut som mye olje som jeg klarte med biltema pumpa mi og fyllte i ny olje (kjøpt hos Møller) og da forsvant lyden. Oljen min var også svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2007 Skjer det uansett, så lenge du vrir på rattet? Eller begynner det først ved stort rattutslag? Når vi har tømt servosystemer på jobben, og skal fylle igjen. Uler og skriker det når man lufter systemet og fyller olje igjen. Men er nok mest sannsylig olja! MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...