#1 Skrevet Oktober 31, 2007 noen som har bilde av eller kan forklare meg hvor høydejusteringa for xenon lysa på min passat sitter.de justere seg ikke selv etter senking og noen sier vi må modifisere de litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2007 noen som har bilde av eller kan forklare meg hvor høydejusteringa for xenon lysa på min passat sitter.de justere seg ikke selv etter senking og noen sier vi må modifisere de litt På min passat er det en føler på bærearm foran og en føler på bærearm bak. Begge på venstre side.Når du slår på lyset så skal du se at høyden på lyset justeres, hvis ikke det skjer har du en eller to defekte sensorer......... Etter et eventuellt sensor bytte må hødejusteringa kalibreres på nytt, med vag-com mener jeg... Tror også du burde kalibrere om sensorene etter senking av bilen....... Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 ja lysene justerer seg ikke selv lenger.men nhar du noe bilde av en slik føler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 ja lysene justerer seg ikke selv lenger.men nhar du noe bilde av en slik føler Her er et bilde......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2007 tusen takk.har noen noen ide på hvordan jeg kan modde denne så lysjusteringa funger som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2007 tusen takk.har noen noen ide på hvordan jeg kan modde denne så lysjusteringa funger som vanlig Ny kalibrerng med Vag-com burde vel få ting i gang igjen: klø : såfremt sensorene dine er i orden da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2007 har prøvd kalibrering men instrumentet kunne ikke kalibrere de.de sa på møller at bilen var for lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...