#751 Skrevet Mai 22, 2008 Som jeg sa igår Iden, nummer 1 og 5 ble jo knallbra!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Mai 22, 2008 Som jeg sa igår Iden, nummer 1 og 5 ble jo knallbra!!! Takker Men wtf, skulle ikke du ringe meg da? dammit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Mai 22, 2008 Et bilde jeg tok i fjor sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Mai 22, 2008 bilder tatt i fjor sommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Mai 23, 2008 leking i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Mai 23, 2008 påska 08 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Mai 26, 2008 Her kommer mine første bilder, alle tatt med EOS400D med standard linse, usikker på instillinger på bildene, da alle ble tatt første dagene jeg hadde kameraet. Alle type tilbakemeldinger mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Mai 27, 2008 Da har jeg prøvd meg litt i Folldal.. Rat lookens hjembygd.. Hehehe! Si fra om disse bildene ikke er noe å samle på da.. Jeg prøver meg litt fram jeg bare.. sammen med et mislykka forsøk på HDR igjen: Synes dette bilde var meget tøft selv om du kaller det "mislykket". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Mai 27, 2008 Et lite bidrag fra meg igjen, street portrett av lillebroren min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Mai 28, 2008 Synes dette bilde var meget tøft selv om du kaller det "mislykket". Ja, er bra fornøyd bortsett fra at der er en del ting som er uklart som trær, kirke og takrenne. Her er et til jeg har tatt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Mai 31, 2008 Et bilde fra ACR Trackday idag: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Mai 31, 2008 Et bilde fra ACR Trackday idag: rolleyes [ATTACH]96083[/ATTACH] Kult bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Juni 1, 2008 Et bilde fra ACR Trackday idag: rolleyes [ATTACH]96083[/ATTACH] Tøft bilde av en tøff bil Har du flere bilder fra lørdagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Juni 1, 2008 Her er noen 3 til,, har leka meg litt med fotobehandlinga så bare si hva dere mener.. Er forresten fra ACR i helga disse også Mvh.Espen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Juni 1, 2008 Og et av grom einzer'n: rock : Mvh.Espen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Juni 1, 2008 Kult bilde Takk takk,, er bra novise på dette her egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Juni 1, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Juni 4, 2008 2 HDR bilder fra verandaen i Rosendal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Juni 4, 2008 2 HDR bilder fra verandaen i Rosendal Ble tøft da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Juni 8, 2008 dagens.. f7.1 ISO100 31mm HDR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Juni 8, 2008 Et bilde fra ACR Trackday idag: rolleyes Knalltøft:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Juni 8, 2008 Her er 3jeg tok i dag på vei hjem fra Bug Run:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Juni 9, 2008 Mens de fleste her har vært på diverse biltreff har jeg kost meg i Hellas med familien. Her er ett jeg tok av JR. en kveld på stranda. Nikon D40 med 18-55 kit linse Brennvidde 35mm 1/30s f/4.8 ISO640 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Juni 9, 2008 Knalltøft:tilber: Tusen takk, det er dette jeg er mest fornøyd med:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Juni 9, 2008 Noen bilder fra helgens Bug Run. Resten av bildene kan ses i Bug Run bildetråden eller her --> http://vagner.jeje.je/bilder/baggrann08?page=1 De 3 bildene under er tatt med Nikon D50 og Tamron 70-300mm. Ellers er er Sigma 10-20mm og Nikkor 50mm benyttet blandt de resterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...