#776 Skrevet Juni 11, 2008 Åssen får man til at signaturen dukker opp på samme sted hver gang? Jeg vet at man må trykke på automate og så batch for å velge den etterpå, men hvordan gjør man det så det blir lagret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet Juni 11, 2008 Ikke jeg som har tatt bilde, men fant det på VWvortex, hdr bilde. Sinnsykt tøft da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet Juni 11, 2008 Ikke jeg som har tatt bilde, men fant det på VWvortex, hdr bilde. Sinnsykt tøft da ] Sykt bra men jeg syns det gjenskinnet fra solen var litt i veien. (han som har tatt og redigert bilde mente sikkert det skulle være der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet Juni 11, 2008 Her er et til , der gjennskinnet ikke er: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet Juni 11, 2008 Her er et til , der gjennskinnet ikke er: Mye bedre !! Helt rått nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet Juni 11, 2008 Blir litt for mye av det gode for min del. Bildet får et plastikk-aktig look etter en så drøy HDR sammensetning. Om det brukes med måte er det tøft, men noen ganger blir det litt mye av det gode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet Juni 15, 2008 Var på en liten bytur med kamerat og kamera i går jeg også, og tok en del bilder...Jeg blei i hvertfall greit fornøyd, men kommenter gjeeerne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet Juni 15, 2008 Flotte bilder..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet Juni 16, 2008 ikke sååå bra bilde men ivertfall av et piggsvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet Juni 16, 2008 Hvordan får dere sort ramme rundt bildet med signatur i rammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet Juni 20, 2008 Hvordan får dere sort ramme rundt bildet med signatur i rammen? Kan tenkes at jeg gjør det veldig veldig vanskelig, og finnes sikkert en lettere måte og gjøre det på. Men jeg gjør det på denne måten i PS. Høyre klikker på et bilde inne i PS og Select all -> Copy to layer -> Blending options -> Stroke -> velger antall pixler, og at rammen skal være inside, og velger farge. Så tar jeg og skriver inn signaturen nede i hjørnet! Et bilde jeg tok i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet Juni 20, 2008 Noen kjappe fra min side fra ACR. Har ikke fått sett gjennom alt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet Juni 20, 2008 Her er to bilder eg e ganske fornøyd med.(selvom passaten er så og si helt orginal) og mitt første med sugekopp stativ: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet Juni 20, 2008 Et par kjappe fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet Juni 20, 2008 og mitt første med sugekopp stativ: Sinnsyk tøff effekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet Juni 21, 2008 Bare redigert med standard program. Tatt med 400d standard linse. Fra sommertreffet på ACR... Mvh.Espen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet Juni 22, 2008 Hei En liten rask screenshot av desken min i mandriva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet Juni 22, 2008 Noen bilder fra runde 3 i Powerdrift serien: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet Juni 22, 2008 er vel på tide å legge ut mitt bidrag da. Men er ganske fersk på mitt nye slr kamera. men blir vel etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet Juni 22, 2008 Sinnsykt mange sinnsykt bra bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet Juni 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet Juni 23, 2008 Måtte prøve den nye 120-400mm objektivet i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet Juni 23, 2008 Måtte prøve den nye 120-400mm objektivet i dag. Sinnsykt kult bilde! Det der digga jeg rått.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet Juni 23, 2008 Måtte prøve den nye 120-400mm objektivet i dag. haha!!!! det der er jo bare vilt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet Juni 23, 2008 Prøvde å ta bilder av diverse insekter i helga...ikke lett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...