#976 Skrevet August 25, 2008 du kune vertfall fått med heile bilen,;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet August 25, 2008 Får legge inn noen bilder jeg og. 45mm ISO 400 F13 1/800sek lukkertid 10mm ISO 400 F13 13sek lukkertid Bildet er tatt uten stativ men håndholdt inntil noe 20mm ISO250 F13 13sek Bildet er tatt uten stativ men håndholdt inntil noe 11mm ISO 100 F 8 3,2sek lukkertid Bildet er tatt uten stativ men håndholdt inntil noe 10mm ISO 100 F 16 1/125sek lukkertid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet August 25, 2008 Pene bilder Nattbildene var skikkelig pene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet August 26, 2008 Pene bilder Nattbildene var skikkelig pene Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet August 26, 2008 du kune vertfall fått med heile bilen,;) Gjort med vilje for at bildet skulle virke litt "tettere" på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet August 27, 2008 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet August 29, 2008 Med jobben på Gokartkjøring i går tok jeg noen panoreringsbilder imellom heatene mine og valgte ut disse bildene. Mangler litt fokustreff og bildene er croppet litt for et tettere utsnitt siden jeg kun har 18-55mm IS objektivet på Canon 30D. Gokartene gikk heller ikke veldig fort så for å få endel fartsfølelse måtte jeg buke litt lav lukkertid i forhold til hva jeg personlig klarer, så objektene blir ikke helt fryst siden jeg ikke klarer å panorere kamera stødig nok. Men ganske fornøyd med bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet August 29, 2008 fra AvD Oldtimer Grand Prix på Nürburgring Etter 2000 bilder på 4 dager, blir det en del utluking og sletting. Er ikke igjennom bunka enda, men her er noen av de mer vellykka, syns nå jeg i alle fall Forumet var ikke så glad i de Imageshack linkene dine, måtte hente ut urlen fra Reply for å kunne se de. Må nok hente noen linker som er mer direkte til bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet August 30, 2008 Testa HDR for første gang, er et par her som ikke er super bra, men poster da alle jeg testa å ta Siste ble vel det dårligste Moddelene er 2 stk S4 , klub medlemmer begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet August 30, 2008 Ble en snodig forskjell i fargene fra PS3 og i Acdsee her nå... Muligens jeg som er overtrøtt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet August 30, 2008 Likte spesielt godt bilde nr 2 der Finni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet August 30, 2008 jepp, bilde nummer to der var kult!! Likte forresten de bildene av s-bila over her også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet August 30, 2008 Noen til fra i går kveld. Sykt "matte" bildene ble i RGB etter siste updates for Photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet August 30, 2008 Kule bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet August 30, 2008 Ser ikke sykt matte ut hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet August 30, 2008 Kjøpte meg et Nikon D40 kamera idag med standard 18-55 linse. Skal handle inn 55-200 etterhvert, og 10-20mm linse. Ang lukkertid og ISO og alt det der er jeg helt fersk på, men bildet er tatt med autofokus. Hvis noen har lyst til å ta et lite kurs med meg ang dette, er jeg vedig takknemmling:) Bildet er tatt av kattepusen vår: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet August 30, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet August 31, 2008 (endret) Testa HDR for første gang, er et par her som ikke er super bra, men poster da alle jeg testa å ta Synes nesten du kunne fleska til med enda mer HDR-effekt på disse jeg Også var det dette med horisonten igjen . Kul stemning. Suger uansett inn alle bildene av bilen din nå, bestilte jo en i samme farge på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet August 31, 2008 Synes nesten du kunne fleska til med enda mer HDR-effekt på disse jeg Også var det dette med horisonten igjen Kul stemning. Suger uansett inn alle bildene av bilen din nå, bestilte jo en i samme farge på fredag Takker for kritkk Jah , kunne jo gjort det selvsagt, men var ikke alle jeg fikk noe spes mere på, regner med det er strenght og micro funksjonene som gjør mest for HDR effekten? Horsionten sliter jeg med, bestilt meg vater perle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet September 1, 2008 (endret) Her er et par kjappe testbilder mednytt objektiv, kan ikke la det gå mer enn 30 min før det må testes edit: synes iallefall bilde nr 1 mister litt skarphet idet jeg legger det inn her på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet September 1, 2008 Hvilket program har du behandla bildene i Ola? Resize o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet September 1, 2008 Resizet med Paint Shop PRO 6(?), så det er gamle greier. Men selv i 800 * x størrelse så krymper jo forumet her kvaliteten fra 360kbps til noe og 70 tror jeg det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet September 1, 2008 Alle bildene er tatt med Nikon D60, med en 18-135mm VR linse.. Er forøvring blant de første 100 bildene jeg tok med digitalt speilrefleks kamera, og aldri hatt speilrefleks før det.. Så har lært litt etter de bildene ble tatt, men har nok mye å lære fortsatt Åpent for tips osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet September 1, 2008 prøver igjen med ny kode: Noen fra #36 AvD Oldtimer Grand Prix på Nürburgring i August i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet September 1, 2008 De var jevlig kule bildene da Følger du bilen med kamera da mens de kjører forbi?, tar du med mindre eller mer lukkertid for å få den effekten med at bakgrunnen er blury. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...