#1101 Skrevet September 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1102 Skrevet September 21, 2008 Mange bra fotografer her må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1103 Skrevet September 22, 2008 Høstbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1104 Skrevet September 22, 2008 Masse fine bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1105 Skrevet September 22, 2008 er ikke no proff men synes det ble bra jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1106 Skrevet September 22, 2008 Jeg har akkurat vært ute i det deilige høstværet, da er selfølgelig kameraet med Vil ha tilbakemeldinger, helst på hva jeg kunne gjort annerledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1107 Skrevet September 22, 2008 Jeg har akkurat vært ute i det deilige høstværet, da er selfølgelig kameraet med Vil ha tilbakemeldinger, helst på hva jeg kunne gjort annerledes Har du kappa fjærer på golfen eller? Lysa "spretter" så alvorlig i starten av bildet der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1108 Skrevet September 22, 2008 Har du kappa fjærer på golfen eller? Lysa "spretter" så alvorlig i starten av bildet der! Grevling og spinning så blir d sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1109 Skrevet September 22, 2008 Grevling og spinning så blir d sånn! jeg tror sjåføren tar seg en slurk sjokomelk! (intern:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1110 Skrevet September 22, 2008 Jeg har akkurat vært ute i det deilige høstværet, da er selfølgelig kameraet med Vil ha tilbakemeldinger, helst på hva jeg kunne gjort annerledes koss har du fått detta til?! lukke tid og slikt? drit kult bilde iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1111 Skrevet September 23, 2008 Satt og så igjennom noen bilder jeg hatt tatt og synes dette var veldig pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1112 Skrevet September 23, 2008 Jeg har akkurat vært ute i det deilige høstværet, da er selfølgelig kameraet med Vil ha tilbakemeldinger, helst på hva jeg kunne gjort annerledes Jeg ville ha endret vitbalansen slik at fargene ser mer normale ut. Og kansje justert ned eksponeringen et par hakk. blir litt vel lyst foran bilen. Men det var et stilig bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1113 Skrevet September 23, 2008 Hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1114 Skrevet September 23, 2008 Hmmm... Knallbilde puppy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1115 Skrevet September 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1116 Skrevet September 26, 2008 Meget bra ! Hva har du brukt for å lyse opp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1117 Skrevet September 26, 2008 Meget bra ! Hva har du brukt for å lyse opp ? Ikke brukt noen eksterne lyskilder. Kun 6s lukkertid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1118 Skrevet September 26, 2008 Hva er lukkertiden på dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1119 Skrevet September 26, 2008 Hva er lukkertiden på dette da? 15 sekund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1120 Skrevet September 26, 2008 Stilige bilder Finn Kristian! Er dette nede i Paradis? Imponert over lys settingen ettersom du ikke har brukt eksterne lyskilder til å lyse opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1121 Skrevet September 26, 2008 Stilige bilder Finn Kristian! Er dette nede i Paradis? Imponert over lys settingen ettersom du ikke har brukt eksterne lyskilder til å lyse opp! Riktig det Morten! Passa godt med de lysene som var der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1122 Skrevet September 26, 2008 NYDELIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1123 Skrevet September 27, 2008 MYE bra bilder her! Brukt formiddagen i dag og kvelden i går til å gå igjennom hele tråden Bauer: Hofstad-broen du står på antar jeg? Mitt første bilde med SLR, Nikon D40.Har ikke den fjerneste anelse om hva den ene eller den andre funksjonen gjør:o Haha, da er vi to! Vurderer å ta med skabb-passaten og stativ ut i kveld for å se hvordan f1.8 gjør seg på kveldstid Finn Kristian: Siste bildene dine i denne tråden minner meg ENORMT om Commandos-spillene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1124 Skrevet September 27, 2008 MYE bra bilder her! Brukt formiddagen i dag og kvelden i går til å gå igjennom hele tråden Bauer: Hofstad-broen du står på antar jeg? Nei, det er litt lenger mot lier ved engelsrud faktisk tatt mot lier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1125 Skrevet September 27, 2008 Høst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...