#1126 Skrevet September 27, 2008 Nice a gut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet September 27, 2008 Her er to bilder av S4en som jeg blei greit fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet September 27, 2008 (endret) Gammelt møter nytt Edit: Ok, jeg trenger å få lastet opp bildene i til en ekstern server. Noen som har forslag til hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet September 27, 2008 Her er to bilder av S4en som jeg blei greit fornøyd med Sååå riktige felger! likte særlig det øverste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet September 27, 2008 Ok, jeg trenger å få lastet opp bildene i til en ekstern server. Noen som har forslag til hvor? Vagner, som mange her inne bruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet September 28, 2008 Vagner, som mange her inne bruker. Hvordan få konto der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet September 28, 2008 Vagner, som mange her inne bruker. har mista påloggingsinformasjonen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet September 28, 2008 Hvordan få konto der? har mista påloggingsinformasjonen min Det var Kristian Tjessem som ordnet dette men han er ikke medlem lenger Prøv med en PM til Mattis Wang da de er buddier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet September 28, 2008 Var på tur i fjellet forrige helg og knipset litt stjernebilder der. Uten strølyset fra byen ser du vannvittig mye mer av stjernehimmelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet September 28, 2008 Satan så konge de stjernebilda var da Hvilke innstillinger har du benyttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet September 28, 2008 Satan så konge de stjernebilda var da Hvilke innstillinger har du benyttet? Thanks. Var vel ca. 30sek eksponering, ISO 1600 og blender 4 om jeg ikke husker feil. Måtte pushe ISO'en litt for å ikke få for mye bevegelse på stjernene, men heldigvis ble det ikke så veldig mye støy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet September 28, 2008 Blir det slik at jo mørkere det er jo høyere iso? men alt med måte for å ikke få støy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet September 28, 2008 jeg bruker photobucket.com for å laste opp bilder på enkel og god side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet September 28, 2008 Blir det slik at jo mørkere det er jo høyere iso? men alt med måte for å ikke få støy? Riktig. ISO forteller deg hvor lysfølsom bildebrikken (filmen) skal være. En iso 200 film krever dobbelt så mye lys (dobbel lukkerhastighet) enn en film på iso 400. Men jo høyere iso man bruker, jo mere støy oppstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet September 28, 2008 Likte de stjernebildene utrolig godt. Har ikke de i større format noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet September 28, 2008 Var på tur i fjellet forrige helg og knipset litt stjernebilder der. Uten strølyset fra byen ser du vannvittig mye mer av stjernehimmelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet September 28, 2008 dæven de stjernebildan var utrolig bra:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet September 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet September 28, 2008 Likte det nederste best det første var litt rotete komposisjon, men det var vel også poenget regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet September 28, 2008 Likte det nederste best det første var litt rotete komposisjon, men det var vel også poenget regner jeg med? Jeg er veldig enig i det, det siste var veldig bra, det første ble veldig rotete.. Nesten litt irriterende å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet September 29, 2008 Kul han oppe til høyre på det siste bilde ditt Finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet September 29, 2008 Canon 400D m/ 18-55 linse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet Oktober 3, 2008 Slenger ut noen bilder av A4'n jeg. Og et bilde av bare plassen. Testa litt enkel HDR for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet Oktober 3, 2008 Det gjorde jo enorm forskjell på den plassen Bor jo rett ved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet Oktober 3, 2008 Slenger ut noen bilder av A4'n jeg. Det her hadde vært bortimot perfekt uten skinnet/blendinga fra tåkelyset. Kan du fikse det i PS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...