Bor det en fotograf i deg, vis bildene dine

Anbefalte innlegg

Det gjorde jo enorm forskjell på den plassen : eek :

Bor jo rett ved.

Gjør du det ja :) Viste ikke det. Men var en grei plass og ta bilder da.

Det her hadde vært bortimot perfekt uten skinnet/blendinga fra tåkelyset.

Kan du fikse det i PS?

Kan se på det. Men usikker på om jeg får til det da. Er ikke så flink på PS enda :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde et forsøk jeg.. Var ikke så lett det gitt..

AudiA4_2.jpg?t=1223071838

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut noen bilder av A4'n jeg.

AudiA4.jpg

Og et bilde av bare plassen. Testa litt enkel HDR for første gang :)

hdrtest.jpg

Konge location for en shoot!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde meg på litt HDR idag også, skulle egentlig ta høstbilder med en Cosworth som modell.. Men ble bare disse bildene før gud åpnet alle himmelens sluser. Men noen ble det da.

cossie2.jpg

cossie3.jpg

cossie4.jpg

cossie5.jpg

cossie6.jpg

cossie7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke disse postet fra før, av de første jeg tok med speilrefleks:

2548549661_57f209454f_b.jpg

2549400232_5c2686e921_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første ble bra :D Men det siste ble for hvitt :D Overeksponert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er jo det! Hadde akkurat skjønt hva lukkertid gjorde med et bilde:)

Er vel heller ikke redigert noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er jo det! Hadde akkurat skjønt hva lukkertid gjorde med et bilde:)

Er vel heller ikke redigert noe...

hehe , i see :D er kult med fosser og lang lukkertid, enda penere om du feks finner noen store høstblader og dekker litt rundt, for å få litt mere farge og kontrast i bilde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut noen bilder av A4'n jeg.

Og et bilde av bare plassen. Testa litt enkel HDR for første gang :)

hdrtest.jpg

Syns justeringa ble veldig bra.

Men ellers syns jeg det var alt for mye ghosting på skyene og trærne. kansje litt vind den dagen ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns justeringa ble veldig bra.

Men ellers syns jeg det var alt for mye ghosting på skyene og trærne. kansje litt vind den dagen ? :)

Sant det du sier. Var veldig mye vind den dagen, så det var litt fart på skyende og trærne svaiet en del. Dessverre lite man kan gjøre med det :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det du sier. Var veldig mye vind den dagen, så det var litt fart på skyende og trærne svaiet en del. Dessverre lite man kan gjøre med det :(

utenom å bytteom skyene

eller ta bildene en annen dag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot men...

Denne gutten er altså 18! år gammel:

http://www.joeyl.com/ : eek :

Dyktig fotograf. Kikket igjennom noen portretter fra ute i verden han har tatt, og det er mye sterke bilder ute å går. Til å være 18år føler jeg han har opplevd mye i verden, på den negative sida. Sterke og triste bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste litt på infoen om han og FAQ. Han reiser veldig mye, og bor på billigste hotell osv, for å få sett verden. Han kjenner vistnok mange av de hjemløse, og pleier og returnere til byen for og gi de hjemløse bildene av seg selv! Har masse respekt for den fyren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har nok sikkert godt betalt for arbeidet sitt også når vi ser på klientene hans:

Warner Brothers Records, Summit Entertainment, Forbes, Scifi Channel, NBC, Channel 4, Kawasaki, the United Way, Salvation Army, Atlantic Records, Victory Records, Arena Magazine, Alternative Press Magazine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedd med kølla til han ene på bilder av holy men a?

Ser ut som en tørr cigar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det som skjer når man ikke har Dr Greve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke de samme kule omgivelsene som dere.. Men jeg syns nå likevel at noen av disse ikke ble så aller verst.. :)

Ramme06.jpg

Ramme05.jpg

Ramme15.jpg

Dette er jo kjedelige bil-bilder, men jeg eier ikke fantasi til å få til slike spektakulære ting som enkelte av dere andre, kred til dere for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo kjedelige bil-bilder, men jeg eier ikke fantasi til å få til slike spektakulære ting som enkelte av dere andre, kred til dere for det :)

Litt konstruktiv kritikk for min følelse av bildene dine.

Loaction i seg selv er det ikke noe galt med på bildene. Meget pent på denne årstiden "oppe hos dere". :) Ikke er bildene noe dårlige i seg selv heller, langt ifra. Men for meg ble hele settingen med den überlekre V8'n på vei ut i bekken helt feil. En bil kan gjerne avbildes utenfor sitt vanlige habitat (les:veien), men da må miljøet gjenspeile litt av den samme sjelen som bilen. Av samme grunn blir bilder av biler på gress seende helt feil ut, selv om man har vakre sognefjorden som bakgrunn. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er mange som hater biler på gress, er ikke overlykkelig av de selv. Men der jeg sto så var det rester av en traktorvei, som gikk rett over elva der.. Derfor prøvde jeg å lure meg selv til å tro at det ikke ble så feil.. :P

Men egentlig var det mest for å teste kameraet, ikke prøvd meg på egne innstillinger på lukkertid og shait før, og det at sola skinte så jævlig idag gjorde det vanskelig å få til noe supergode bilder, men syns de ble ganske bra likevel, selv om selve settingen kunne vært bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To første var da ganske greie :) Problemet med det siste var at det ble for mye på en gang, ofte er det greitt å ikke prøve å ta bilde av hele verden, men å fokusere på det du skal ta bilde av, nemmelig bilen ;)

Men må jo bare ta bilder for å bli enda bedre ;) Man lærer så lenge man lever

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er dette egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.