#1176 Skrevet Oktober 13, 2008 Smevik: Kverneland Bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1177 Skrevet Oktober 13, 2008 Hvor er dette egentlig? Det er som Ola sier. Bak Kverneland bil. Bare fortsett på den veien i 50 meter ca så ligger det på høyre side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1178 Skrevet Oktober 16, 2008 (endret) Denne tråden er vel egentlig for Fotografering, men slenger ut ett bilde som er redigert i Photoshop. Noen som vil komme med innspill på hva som kunne vært bedre? Bildet er en blanding av HDR og litt "toon" Edit: Skalert bilde, etter tips fra Lars Martin Teigen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1179 Skrevet Oktober 16, 2008 Sykt bra bilde av bilen. Men omgivelsene skurrer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1180 Skrevet Oktober 16, 2008 Denne tråden er vel egentlig for Fotografering, men slenger ut ett bilde som er redigert i Photoshop. Noen som vil komme med innspill på hva som kunne vært bedre? Bildet er en blanding av HDR og litt "toon" Likte spes delen med bilen, den var konge. Men bakgrunnen blir muligens for rotete. Hadde du stilt den opp mot en vegg med tagging eller betong feks, og bilen fremdels hadde sett slik ut hadde det vert mere konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1181 Skrevet Oktober 16, 2008 (endret) Sykt bra bilde av bilen. Men omgivelsene skurrer Veit, omgivelsene er på tryne. Er ett kjapt å gæli bilde uten å tenke på bakgrunnen: gråter : ødelegger mye av bildet, er derfor jeg har prøvd å tone ut bakgrunnen med å gi den mindre farge:) La ut dette for å få inspill til redigeringen av bildet. Driver å prøver meg litt framm i Photoshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1182 Skrevet Oktober 16, 2008 Prøv å merk bare rundt bilen en firkant, med litt luft rundt, og så lim i nytt bilde, se om det blir bedre. Altså at du fjerner det meste rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1183 Skrevet Oktober 21, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1184 Skrevet Oktober 21, 2008 Prøvde meg på ett HDR i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1185 Skrevet Oktober 21, 2008 Stilig Hvordan gjør du når du tar i mørket da? tar i Shutter prioritert program eller M, og låser på fast lukkertid? og endrer på + / - ? eller benytter du bare S eller M til å under og overeksponere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1186 Skrevet Oktober 21, 2008 Stilig Hvordan gjør du når du tar i mørket da? tar i Shutter prioritert program eller M, og låser på fast lukkertid? og endrer på + / - ? eller benytter du bare S eller M til å under og overeksponere? Jeg bruker kun M. Og justerer lukkertid. blender har jeg fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1187 Skrevet Oktober 21, 2008 okey , stilig ble det i alle fall Hvor mange eksponeringer er bildet satt sammen av? Hvilken blenderverdi benyttet du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1188 Skrevet Oktober 21, 2008 okey , stilig ble det i alle fall Hvor mange eksponeringer er bildet satt sammen av? Hvilken blenderverdi benyttet du? Satt sammens av 3 bilder med blender f/8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1189 Skrevet Oktober 21, 2008 var ute å fikk knipset litt høstbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1190 Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) Steffen, jeg er så sinnsykt svak for Porsche! Likte bildene godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1191 Skrevet Oktober 22, 2008 (endret) Veldig pene bilder :=) Skal få tatt litt bilder jeg også, om det bare kunne blitt opplett Har kjøpt meg en tidlig førjulspresang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1192 Skrevet Oktober 22, 2008 var ute å fikk knipset litt høstbilder Bra komponering og motiv, men dårlig skarphet/fokus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1193 Skrevet Oktober 22, 2008 hm ser det har skjedd noe med skarpheten her i forhold til orginal bilde, tror det var nå eg skulle sladde skiltet, PS spurte noe greier om kvalitet når eg skulle lagre etter sladden, tok bare ok eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1194 Skrevet Oktober 24, 2008 Tokk dette bilde for noen uker siden, var rett og slett dritt vær, og jeg satt inne og kjeda meg så dro ut kvart over 12 og knipsa 104 bilder og ble fornøyd med et par stykker he her=) dette er det jeg er mest fornøyd med=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1195 Skrevet Oktober 25, 2008 noen jeg tok i dag i skogen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1196 Skrevet Oktober 26, 2008 noen jeg tok i dag i skogen her Fine bilder dette Kim Rune Du får til den effekten med bekken/fossen veldig bra. Siste bilde interesserer meg mest. Kanskje kutt mer av toppen og lag et kvadratisk bilde av hulen. Kanskje noe tradisjonelt og lite originalt, men føler det kunne hvert interessant. Jeg sitter med en for liten skjerm til å kunne se hele bilde, men finner ingenting interessant der oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1197 Skrevet Oktober 26, 2008 Fine bilder dette Kim Rune Du får til den effekten med bekken/fossen veldig bra. Siste bilde interesserer meg mest. Kanskje kutt mer av toppen og lag et kvadratisk bilde av hulen. Kanskje noe tradisjonelt og lite originalt, men føler det kunne hvert interessant. Jeg sitter med en for liten skjerm til å kunne se hele bilde, men finner ingenting interessant der oppe. takktakk ja du sier noe der, ska prøve å kutte det å se ossen det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1198 Skrevet Oktober 26, 2008 her er nytt av hula å noen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1199 Skrevet Oktober 26, 2008 Kim Rune, bruker du stativ på de bildene av bekken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1200 Skrevet Oktober 26, 2008 jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...