#1376 Skrevet Desember 15, 2008 Det var jo bare helt x2! har du dette i stort format? send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet Desember 15, 2008 Slenger ut tre bilder jeg tok i dag tidlig:) Litt usikker på åssen av disse to jeg likte best, så tar med begge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet Desember 17, 2008 Var på tur for å prøve å bli kvitt ekstrem fyllesyke etter julebordet og endte opp med dette C&C PLEASE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet Desember 17, 2008 kan ikke folket bli flinkere å skrive lukketid, blenderåpning og iso ? Da kan vi lære mere av hverandre :-) gjerne hvilket kamera og linse også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet Desember 17, 2008 Bildet er tatt inn i Valldalen på vei opp mot Trollstigen i bekmørket i 10tiden på kvelden Ser det er ikke så super kvalitet på bildet, men det har heller ikke vært igjennom PS heller. Lukkertid 25sek ISO 800. Er litt noob enda på ditte her, men er ute å tar bilder nesten hele tiden så prøver så godt jeg kan:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet Desember 22, 2008 Noen bilder fra langweekend med gutta i London. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet Desember 22, 2008 Noen bilder fra langweekend med gutta i London. ] Byttet himmel på dette bilde ? Så de på facebook men kan vel like godt skrive kommentaren her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet Desember 22, 2008 Byttet himmel på dette bilde ? Så de på facebook men kan vel like godt skrive kommentaren her Funker like bra det =) Det er orginal himmel på dette bildet (tolv grader og sol i førjulstiden:)). Hentet frem litt flere detaljer på bildet fra toppen av london eye, selv om det skyet til en del før vi kom opp dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet Desember 22, 2008 Funker like bra det =) Det er orginal himmel på dette bildet (tolv grader og sol i førjulstiden:)). Hentet frem litt flere detaljer på bildet fra toppen av london eye, selv om det skyet til en del før vi kom opp dit. Så bare limt inn rundt Big Ben, så passet ikke himmelen med resten av serien Heldigere med været en meg da jeg var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet Desember 22, 2008 Her er et par bilder jeg tok i fjor sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet Desember 22, 2008 Så bare limt inn rundt Big Ben, så passet ikke himmelen med resten av serien Må si meg veldig uenig her, syns bildet var veldig bra og så ikke limt inn ut i det hele tatt Morsomt bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet Desember 23, 2008 Her er et par bilder jeg tok i fjor sommer. Siste her var jo fantastisk Andreas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet Desember 23, 2008 Må si meg veldig uenig her, syns bildet var veldig bra og så ikke limt inn ut i det hele tatt Morsomt bilde he he sikkert pc skjermen i nordsjøen då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet Desember 23, 2008 Dere er så flinke her så selv om jeg synes jeg fikk til litt så ser det bedritent ut Usikker på lukker tid og blender, men har bare prøvd meg frem masse her. Innspill er fint edit: fargene ble jo helt snåle etter opplastning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet Desember 23, 2008 det som er mest ødeleggende er med bildene dine der mr grime, er rett og slett at du har sladda skiltene med klin svart felt. mye bedre om du hadde sladda det "uten" at man hadde lagt merke til at det var sladda om du skjønner ellers var bildene pene de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet Desember 28, 2008 (endret) Var ute å knipset litt ikveld.. Det siste kunne vært en del skarpere, men holdt det i hånda, og med 1.5 sek lukkertid, så det ble så det ble. Og vekk fra bilens verden, og inn i "fotografens", har jeg et par til å bidra med.. Resten kan forresten beskues på http://foto.freegirls.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet Desember 28, 2008 Et par i fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet Desember 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet Desember 29, 2008 Stilig bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet Desember 29, 2008 Et par i fra meg Du har ikke det med ringene i full oppløsning vel? Hadde blitt en perfekt bakgrunn hvis den var litt større:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet Desember 29, 2008 Dagens sportslige bidrag: Dagens kulturelle bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet Desember 29, 2008 Dagens kulturelle bidrag: Hvor er dette? Hvordan musikk spilles det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet Desember 29, 2008 Det er vel Paul van Dyk? Og da sier vel musikksjangeren seg selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet Desember 29, 2008 et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet Desember 29, 2008 (endret) Tre stk tatt på helt forskjellige tidspunkt og med varierende entusiasme/engasjement. Men når jeg bladde gjennom de etterpå på PCen likte jeg de faktisk ganske godt. Katta tok jeg mange, mange bilder av, men jeg fikk bare et par stk med den kikkende rett i kamera og dette ble best, synes jeg. En Ford traktor av eldre årgang. Lite brukt siste årene, og kombinasjonen av rust og frost synes jeg var litt stilig. Stemningsbilde fra bilvask i sommer edit: Den likeglade katta igjen. Plassert til høyre med vilje. Katta bryr seg jo ikke det som skjer rundt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...