#1476 Skrevet Februar 4, 2009 Så noen FMX bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1477 Skrevet Februar 4, 2009 Sykt råe bilder Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1478 Skrevet Februar 5, 2009 Var ute en tur i kveld med kamera. Så stod jeg selvfølgelig for nært sjøe et par ganger, så linsen fikk seg et fint saltlake... men men, får bare vaske linse og prøve igjen neste gang nordlyset viser seg. Legger uansett ut et par bilder fra i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1479 Skrevet Februar 5, 2009 Har du bilder av softboxsen ? Eller lightboxen? og hva bakgrunner du benyttet, og hvilken lyskilder? Har bare ett bilde Samboeren la ut på bloggen sin av hele greia. Hun har lagt på en fancy ramme i photoshop, men ikke bry deg om det. Trekanten på toppen er en pappreflektor med Aluminiumsfolie inni for når jeg bare bruker en lampe. http://4.bp.blogspot.com/__z9dJse3-bM/SYjCJ80WPDI/AAAAAAAAAlI/v9ftd-MSg60/s1600-h/Lysboks002.jpg den hvite bakgrunnen er bare en hlablank pappskive og det blå er sånn plastlomme til papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1480 Skrevet Februar 5, 2009 Inspirert av Iden laga jeg meg en softbox idag. Lage en slik for real life size biler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1481 Skrevet Februar 8, 2009 noen bilder fra helga og siste, golf med VR6 turbo motor og 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1482 Skrevet Februar 8, 2009 Inspirert av Iden laga jeg meg en softbox idag. Måtte ta litt bilder av nyeste anskaffelsen, Canon 10-22 Testa litt andre bakgrunner også. Ble litt kult spør du meg... Digget den lightboxen, er i full gang jeg også Har kjøpt inn alle arkene osv, trenger bare esken som jeg skal skaffe meg i morgen. Hvilken linse benyttet du? En lightbox for biler hadde vert drømmen, men skal da JAGGU ha litt papp også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1483 Skrevet Februar 9, 2009 Vært rastløs i kveld, og tok meg en liten kjøretur for å sjekke lokaliseringen av et firma jeg skal i møte hos i morgen. Det har kommet mye snø i Trondheim i dag også, så det ble litt leking med møkka-Passaten, og dro med meg "leke og utforsk" objektivet og prøvde meg litt med lukkertider osv. Ikke akkurat mye bra pga manko på autofokusering, og mye snøfall gjorde fleste bildene litt CRAP. Dette ene her synes jeg dog ble litt ok, men er ikke i nærheten av mye annet i denne tråden! Bildet i seg selv er ikke nevneverdig spesielt, men synes det ble bra fordi man ikke legger mye merke til snøfallet. Får heller leke frem noe bedre i dagslys og oppholdsvær. EXIF: 50mm F/1,8, 1/10 og ISO 800. Justert fargene i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1484 Skrevet Februar 9, 2009 Sigma 10-20 Nikon 17-55 DX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1485 Skrevet Februar 9, 2009 prøvde meg på et månebilde.. noen kommentarer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1486 Skrevet Februar 9, 2009 Vet det står 08, men det er fordi bildene er fra 2008 (logisk?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1487 Skrevet Februar 9, 2009 Likte det av måken :=) Ellers tror jeg kanskje hvitbalansen er litt ute å kjører på det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1488 Skrevet Februar 9, 2009 et bilde jeg tok av sommerbilen til en kompis bare justert farge. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1489 Skrevet Februar 10, 2009 Likte det av måken :=) Ellers tror jeg kanskje hvitbalansen er litt ute å kjører på det siste? Danke;) Hvitbalansen i bildet er egentlig temmelig riktig i utgangspunktet, sett bortfra at det var et merkelig lys ute da bildet ble tatt, men pointet var å prøve å få til et bilde som ga en "sommerfølelse", og ser nå at det feilet litt, ja. Ble vel rosa/rødt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1490 Skrevet Februar 10, 2009 jeg har ikke noe speilrefleks kamera. bare ett fujifilm s5700. men noen blink skudd har jeg fått. føle at jeg har rette motivene bare at det ikke blir så skarpt og klare farger som jeg hadde ønsket det. men men her er noen av bildene mine. ett bilde av molde stadion. med filmlæret rundt hele innvendig. synd at jeg ikke hadde stativ! dette er ett av bildene mine jeg er mest stolt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1491 Skrevet Februar 12, 2009 Langt ifra bra kvalitet men er bare tatt med mob-kamera. Ingen peil på foto heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1492 Skrevet Februar 12, 2009 Langt ifra bra kvalitet men er bare tatt med mob-kamera. Ingen peil på foto heller. [ATTACH]115250[/ATTACH] Mobil ute på plattform? Hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1493 Skrevet Februar 13, 2009 Fra helgen.. Det ligger fler her: http://www.flickr.com/photos/10207652@N03/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1494 Skrevet Februar 15, 2009 Har tatt litt i helgen jeg også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1495 Skrevet Februar 15, 2009 Det siste der var råkult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1496 Skrevet Februar 15, 2009 Det med brillene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1497 Skrevet Februar 15, 2009 Har tatt litt i helgen jeg også: Inspirert av Transformers? Veldig fine bilder. Likte de veldig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1498 Skrevet Februar 15, 2009 eller har du tatt brillane til harry potter?? kult bilde av brillane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1499 Skrevet Februar 15, 2009 Utrolig mye bra bilder her nå - flere som begynner i bli meget gode til å ta bilder... Sliter med å finne rett motiver jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1500 Skrevet Februar 15, 2009 et fra helga jeg ble fornøy med, ble litt mørk for var litt mørkt ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...