#1451 Skrevet Februar 9, 2009 Likte det av måken :=) Ellers tror jeg kanskje hvitbalansen er litt ute å kjører på det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1452 Skrevet Februar 9, 2009 et bilde jeg tok av sommerbilen til en kompis bare justert farge. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1453 Skrevet Februar 10, 2009 Likte det av måken :=) Ellers tror jeg kanskje hvitbalansen er litt ute å kjører på det siste? Danke;) Hvitbalansen i bildet er egentlig temmelig riktig i utgangspunktet, sett bortfra at det var et merkelig lys ute da bildet ble tatt, men pointet var å prøve å få til et bilde som ga en "sommerfølelse", og ser nå at det feilet litt, ja. Ble vel rosa/rødt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1454 Skrevet Februar 10, 2009 jeg har ikke noe speilrefleks kamera. bare ett fujifilm s5700. men noen blink skudd har jeg fått. føle at jeg har rette motivene bare at det ikke blir så skarpt og klare farger som jeg hadde ønsket det. men men her er noen av bildene mine. ett bilde av molde stadion. med filmlæret rundt hele innvendig. synd at jeg ikke hadde stativ! dette er ett av bildene mine jeg er mest stolt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1455 Skrevet Februar 12, 2009 Langt ifra bra kvalitet men er bare tatt med mob-kamera. Ingen peil på foto heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1456 Skrevet Februar 12, 2009 Langt ifra bra kvalitet men er bare tatt med mob-kamera. Ingen peil på foto heller. [ATTACH]115250[/ATTACH] Mobil ute på plattform? Hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1457 Skrevet Februar 13, 2009 Fra helgen.. Det ligger fler her: http://www.flickr.com/photos/10207652@N03/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1458 Skrevet Februar 15, 2009 Har tatt litt i helgen jeg også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1459 Skrevet Februar 15, 2009 Det siste der var råkult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1460 Skrevet Februar 15, 2009 Det med brillene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1461 Skrevet Februar 15, 2009 Har tatt litt i helgen jeg også: Inspirert av Transformers? Veldig fine bilder. Likte de veldig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1462 Skrevet Februar 15, 2009 eller har du tatt brillane til harry potter?? kult bilde av brillane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1463 Skrevet Februar 15, 2009 Utrolig mye bra bilder her nå - flere som begynner i bli meget gode til å ta bilder... Sliter med å finne rett motiver jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1464 Skrevet Februar 15, 2009 et fra helga jeg ble fornøy med, ble litt mørk for var litt mørkt ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1465 Skrevet Februar 15, 2009 Utrolig mye bra bilder her nå - flere som begynner i bli meget gode til å ta bilder... Sliter med å finne rett motiver jeg... Føler det å ta bilder er en tredelt ting 1. Mestre kamera 2. Finne bra lys, utnytte lys, benytte kunstig lys osv. 3. MOTIV, kunne se motiver tenke på komposisjonen i bildet. Feks sett en person til høgre i bilde, i det gylne snitt, så vil dette fremheve en ro i bildet, og samtidig dra oss inn videre i bildet. Fordi vi leser fra høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1466 Skrevet Februar 15, 2009 Inspirert av Transformers? Veldig fine bilder. Likte de veldig godt Takk takk.. Nei tenkte faktisk ikke på det. Var liksom det som lå på siden av hverandre, hadde egentlig tenkt å legge enn ring oppå boka, men så såg jeg brillene.. Så la de oppå, så tenkte jeg vi får krydre det litt opp Så tok jeg noen gammle blader også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1467 Skrevet Februar 15, 2009 Noen kjappe bilder fra meg etter en tur på Rally Norway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1468 Skrevet Februar 16, 2009 Var i havna en tur i går og øvde litt på "målfølging". Var ikke bare bare, med full tele og litt fart på fuglene... Men her kommer de aller første fuglemotivene. Ser at der må mere trening til. Kamera: Canon 450D Objektiv: Canon 70-300mm ISO på alle bildene: 800 Blender på alle bilder: 7.1 Lukker bilde #1: 1/800 sek. #2: 1/640 sek. #3: 1/400 sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1469 Skrevet Februar 16, 2009 Fisherman's friend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1470 Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Takket være Martin Gerhardsen fikk jeg 430EX og Canon 50 mm f1,8 i posten idag. Med drittvær ute ble det til at jeg testa litt hjemme Tatt på en glassplate med hvit bakgrunn og blitzen i hjemmelaga softbox omtrente rett over. Har ikke blitzkabel, så har blenda ned til f11 for å få 1 sek lukketid. Da har jeg nemlig tid til å trykke på utløseren på blitzen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1471 Skrevet Februar 17, 2009 konge bilde Joachim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1472 Skrevet Februar 18, 2009 Takket være Martin Gerhardsen fikk jeg 430EX og Canon 50 mm f1,8 i posten idag. Med drittvær ute ble det til at jeg testa litt hjemme Tatt på en glassplate med hvit bakgrunn og blitzen i hjemmelaga softbox omtrente rett over. Har ikke blitzkabel, så har blenda ned til f11 for å få 1 sek lukketid. Da har jeg nemlig tid til å trykke på utløseren på blitzen Ser ut som softboxen din funger glimrende:) Fikk du godbitene? Tror det var en til deg, og en til Ida:) Eneste minuset med bilder, må være at man ser ikke overgangen fra bil til bakgrunn:) Ellers er det kongebilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1473 Skrevet Februar 18, 2009 Hehe , naice , du bruker en lyskilde? Fra hvilke side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1474 Skrevet Februar 18, 2009 Tatt på en glassplate med hvit bakgrunn og blitzen i hjemmelaga softbox omtrente rett over. Hehe , naice , du bruker en lyskilde? Fra hvilke side? Dritkult bilde Jokke! Hva med å prøve å sette bilen i vann, tror det kan bli kul effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1475 Skrevet Februar 18, 2009 Om det bor en fotograf i meg vet jeg ikke, men det er gøy å prøve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...