#1551 Skrevet Februar 28, 2009 Legger ut et par bilder jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1552 Skrevet Februar 28, 2009 Tok ett bilde av Beagle'n til søsteren min idag. Ble ikke så verst fornøyd med dette Klikk på bildet for større versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1553 Skrevet Mars 1, 2009 2 fra helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1554 Skrevet Mars 1, 2009 Legger ut et par bilder jeg og Nydelig bilde: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1555 Skrevet Mars 2, 2009 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1556 Skrevet Mars 2, 2009 Legger ut et par bilder jeg og Skal til Faxe neste mandag, skal ta med meg bildet til de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1557 Skrevet Mars 3, 2009 Legger ut noen bilder jeg har tatt i det siste.. Audi S2 Coupé nærbilde Audi S2 Coupé Audi Modellbiler i softbox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1558 Skrevet Mars 3, 2009 Tok et bilde i dag, ble litt fornøyd selv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1559 Skrevet Mars 3, 2009 Flott, Martin...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1560 Skrevet Mars 3, 2009 Tok et bilde i dag, ble litt fornøyd selv;) Det bildet likte jeg kjempegodt!!! Litt lang lukkertid? For å få litt slørete effekt på vannet i forgrunnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1561 Skrevet Mars 3, 2009 her er modellen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1562 Skrevet Mars 3, 2009 Flott, Martin...... Takker Jørgen. Ser du har vært lite aktiv med kameraet i det siste:) Det bildet likte jeg kjempegodt!!! Litt lang lukkertid? For å få litt slørete effekt på vannet i forgrunnen? Var 5 sekunder. Blenderåpning på 11 hvis jeg husker riktig. Problemet var at jeg hadde glemt kamerafestet til stativet hjemme, så gorillapoden måtte brukes. Den var ikke stabil nok til vidvinkel objektivet, så måtte holde fast stativet med hendene. Mener å ha lest en plass at 1 sekunds lukkertid, på rennende vann gir slørete effekt! Veldig usikker på den siste der. Enkleste er vel bare å prøve ut selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1563 Skrevet Mars 4, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1564 Skrevet Mars 4, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1565 Skrevet Mars 5, 2009 Noen som har noen tips til fine førstegangs kameraer? til rundt 3-4000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1566 Skrevet Mars 5, 2009 Noen som har noen tips til fine førstegangs kameraer? til rundt 3-4000? http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=44894 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1567 Skrevet Mars 5, 2009 Dette likte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1568 Skrevet Mars 5, 2009 Dette likte jeg Det bildet tok jeg i Oslo rådhus. En annen lampe, fra Grand Cafè. Tror det hadde blitt relativt stilig om jeg hadde hatt vidvinkel og tatt det fra undersiden Til slutt en liten kuriositet jeg tok bilde av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1569 Skrevet Mars 5, 2009 Ganske fornøyd med dette bildet tatt på frihånd (hadde ikke med meg noe stativ "over there") En av mange fine veier i Arizona Mye snodig terreng der borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1570 Skrevet Mars 5, 2009 Lekte meg litt forrige helg med diverse utstyr vi har på jobben: Her er "studioet" tatt med mobilkamera: Fikk ikke ordentlig til lyssetting da kabel fra kamera til blitz ble litt kort og den ene blitzen trigger den andre med lysglimtet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1571 Skrevet Mars 5, 2009 Da har jeg endelig tatt meg råd til å kjøpe meg kamera: rock : Blei Canon Eos 450d Så nå er det bare for meg å begynne å knipse så kanskje jeg får noen kule bilder jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1572 Skrevet Mars 5, 2009 Hoho, skjønner at jeg ikke driver med HDR så ofte ihvertfall Lekte meg litt forrige helg med diverse utstyr vi har på jobben: Her er "studioet" tatt med mobilkamera: Fikk ikke ordentlig til lyssetting da kabel fra kamera til blitz ble litt kort og den ene blitzen trigger den andre med lysglimtet: ER ikke lett å drive med sånn lyssetting heller faktisk Men, er vel som med alt annet, practice makes master 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1573 Skrevet Mars 6, 2009 (endret) Siste her er wallpaperen min, tatt av Christopher Juvkam, redigert av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1574 Skrevet Mars 6, 2009 Da har jeg gått til innkjøp av Nikon D40 med kitobjektiv eller hva dere kaller det ^^, Får se om jeg ikke får tatt noen bilder snart vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1575 Skrevet Mars 6, 2009 Da har jeg gått til innkjøp av Nikon D40 med kitobjektiv eller hva dere kaller det ^^, Får se om jeg ikke får tatt noen bilder snart vel Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...