#1601 Skrevet Mars 28, 2009 Ikke at jeg er god til å ta bilder men har en kompis som er rimelig god i dette. Sjekk ut siden hannes: http://www.mynameiswilly.com/ Konsert bilder i begynnelsen, så litt New York bilder+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1602 Skrevet Mars 28, 2009 Her er noen jeg tok på torsdag med fotogruppa på jobb: Bare sånne her gitt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1603 Skrevet Mars 28, 2009 Et par jeg er fornøyd med, ingenting er gjort med de.(bortsett fra sort/hvit på det ene... ) Eos 450D med kitlinse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1604 Skrevet Mars 28, 2009 er det bildet der tatt på bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1605 Skrevet Mars 28, 2009 er det bildet der tatt på bud? jepp, men ikke på Bud... I Bud Født og oppvokst der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1606 Skrevet Mars 28, 2009 ah nice.. Har vert å tatt endel bilder der... Kjenner kanskje igjen disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1607 Skrevet Mars 28, 2009 Det er "tørkestativene" (for fisk) som står på taket til Br.Sandøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1608 Skrevet Mars 28, 2009 Liker effekten som kommer av det jeg tror er en skitten linse eller vindusglass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1609 Skrevet Mars 28, 2009 Bare sånne her gitt: Hmmm... Snodig. Linkene fungerer når jeg legger de manuellt inn i adresse linjen i browser. Har byttet til en andre linker nå og fungerer ihvertfall hos meg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1610 Skrevet Mars 28, 2009 Hmmm... Snodig. Linkene fungerer når jeg legger de manuellt inn i adresse linjen i browser. Har byttet til en andre linker nå og fungerer ihvertfall hos meg nå... Funker nå. Fiiine bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1611 Skrevet Mars 28, 2009 Tok bilde av klokka mi. Noen som tør tippe på lukketid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1612 Skrevet Mars 28, 2009 30 eller 31 sek;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1613 Skrevet Mars 29, 2009 Var ute en tur tidligere i dag. Har egentlig ikke tid til å sitte her med bilder nå, så det blir med dette ene. kommer tilbake med mer etterhvert. Data for "Veien til havet" Kamera: Canon 450D Objektiv: Tamron 17-50 ISO: 100 Lukker: 1/400 sec. Blender: f/7.1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1614 Skrevet Mars 30, 2009 Tok bilde av klokka mi. Noen som tør tippe på lukketid? 32 Kanskje: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1615 Skrevet Mars 30, 2009 Tok bilde av klokka mi. Noen som tør tippe på lukketid? Maks er vel 30s før man må velge manuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1616 Skrevet Mars 30, 2009 eit bilde som eg tok og har redigert litt. Camera Device: Nikon D40 Lens: 55-200mm F/4-5.6G Focal Length: 70mm Focus Mode: AF-A AF-Area Mode: Closest Subject VR Control: AF Fine Tune: Exposure Aperture: F/7.1 Shutter Speed: 1/800s Digital Vari-Program: Auto Exposure Comp.: 0EV Exposure Tuning: Metering Mode: Matrix Sensitivity: ISO 200 første gang eg prøve meg på redigering, tips til fotobehandlings program?? eg prøver no GIMP 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1617 Skrevet Mars 30, 2009 Var ute en tur tidligere i dag. Har egentlig ikke tid til å sitte her med bilder nå, så det blir med dette ene. kommer tilbake med mer etterhvert. Data for "Veien til havet" Kamera: Canon 450D Objektiv: Tamron 17-50 ISO: 100 Lukker: 1/400 sec. Blender: f/7.1 Peeeent bilde: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1618 Skrevet Mars 30, 2009 Bildet er lett redigert i crappy windows fotogalleri: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1619 Skrevet Mars 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1620 Skrevet Mars 30, 2009 (endret) eit bilde som eg tok og har redigert litt. Camera Device: Nikon D40 Lens: 55-200mm F/4-5.6G Focal Length: 70mm Focus Mode: AF-A AF-Area Mode: Closest Subject VR Control: AF Fine Tune: Exposure Aperture: F/7.1 Shutter Speed: 1/800s Digital Vari-Program: Auto Exposure Comp.: 0EV Exposure Tuning: Metering Mode: Matrix Sensitivity: ISO 200 første gang eg prøve meg på redigering, tips til fotobehandlings program?? eg prøver no GIMP 2 Gimp er vel omtrent så bra som det får blitt. Skal jo være "likt" som photoshop. Bildet ditt er forøvrig veldig fint. veldig bra stemning i det, men spør du meg må du jobbe litt med å rette opp bildene dine litt. Jeg ville også visket vekk krana du ser toppen av til høyre i bildet. Edit: jeg tok meg den frihet å "fikse" det Kunne kanksje tippa det enda mer mot venste, men du skjønner hva jeg mener Perfection 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1621 Skrevet Mars 30, 2009 Perfection Nja, jeg ville fått bort de folkene og den andre bilen... Ellers et knallbra bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1622 Skrevet Mars 31, 2009 Tok et bilde i dag, som jeg syns ble litt fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1623 Skrevet Mars 31, 2009 Peeeent bilde: ja : Takker! Ble egentlig ganske fornøyd med det selv, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1624 Skrevet Mars 31, 2009 Maks er vel 30s før man må velge manuelt Jepp, stemmer bra det. 30s ble brukt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1625 Skrevet Mars 31, 2009 Tok et bilde i dag, som jeg syns ble litt fint:) Det der var RÅTT tatt dusk eller dawn? hehe brukte du noen filter ? Hvilken whitebalance setting? Og hvor lang lukkertid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...