#1676 Skrevet April 3, 2009 Var å tok noen raske bilder av nye doningen her en dag, kom egentlig ut med bare 1 bilde som jeg personelig ble fornøyd med. Nikon D3 Nikkor 70-200mm 2.8 1/100 second 2.8 102 mm ISO200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet April 3, 2009 Så gjorde vi et lite forsøk med nordlys igjen, men med veldig lite nordlysaktivitet, kaldt og mye vind så ble det nå bare tull hele greia... Men legger nå ut et par halvdårlige bilder likevel.Kamera: Canon 450d Objektiv: Tamron 17-50 Blender: f/2.8 Lukker: 12 sek. ISO: 400 Bildet med bilene: Blender:f/5.6 Lukker: 36 sek. ISO: 400 Torje, kan ikke du resie bildene dine til å være mindre enn 800 pixler den lengste retningen? Da får vi sett bildet i full størrelse uten å klikke på bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet April 3, 2009 (endret) Torje, kan ikke du resie bildene dine til å være mindre enn 800 pixler den lengste retningen? Da får vi sett bildet i full størrelse uten å klikke på bildet! Heisan! Selvsagt kunne jeg ha gjort det! Men jeg må bare beklage min uvitenhet når det kommer til hidden... Resizet et bilde til 640X436 etter tips fra deg her, men jeg måtte fremdeles klikke på det for å vise det... Så jeg sletta hele innlegget. Kanskje du kan forklare meg hvordan jeg går frem for å få bildet vist direkte i innlegget?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet April 5, 2009 (endret) Endel plukk igjen, men begynner og bli fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet April 5, 2009 var ute i vårsolaog tok litt bilder i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet April 5, 2009 Endel plukk igjen, men begynner og bli fornøyd HDR??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet April 5, 2009 Et til:) temmelig fornøyd med tanke på at jeg ikke hadde stativ:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet April 5, 2009 Tok dette i USA, sommeren som var. Meget fornøgd med tanke på at eg hadde eigd kameraet i et døgn:) Ikkje redigert på noen måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet April 6, 2009 Prøvde meg på litt HDR. Er ikke fullt så glad i over justerte HDR bilder, så har tonet ut effekten litt med å legge over originalbildet og justere gjennomsiktigheten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet April 6, 2009 HDR??? Stemmer, forsøk på hdr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet April 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet April 8, 2009 Heisan! Selvsagt kunne jeg ha gjort det! Men jeg må bare beklage min uvitenhet når det kommer til hidden... Resizet et bilde til 640X436 etter tips fra deg her, men jeg måtte fremdeles klikke på det for å vise det... Så jeg sletta hele innlegget. Kanskje du kan forklare meg hvordan jeg går frem for å få bildet vist direkte i innlegget?? Ok, litt uvitenhet fra min side også. Må tydligvis bruke kode og en ekstern web server f.eks photobucket for å få frem bilder i full størrelse. Hvis du høyreklikker på et bilde i full størrelse, så vil du se under egenskaper at bildene ligger på et annet sted enn på vwaudi sin server. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet April 8, 2009 et jeg ble fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet April 9, 2009 Var akkurat ute en tur for å teste måne bilder. Ikke noe spesielt erfaring med dette fra før så litt gøy å prøve:) Skulle gjerne ha kommet litt nærmere, men dette er det objektivet tillater. Tatt med Canon Eos 50D, Canon EF 70-200 is usm. Lukker 1/100 Blender F 10 Iso 200 Bildet er litt beskjært noe som gjør at månen ble litt større en det den egentlig er. Kom gjerne med tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet April 9, 2009 Liker effekten som kommer av det jeg tror er en skitten linse eller vindusglass? takker, er skittent vindu hehe... prøver å holde linsa så ren som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet April 12, 2009 Skal vel egentlig ikke ta bilde av fotografen, men synest jeg fikk bra treff her broren min låg og skulle fange noen refleksjoner i vannet:p Og så er det jo vår nå, og her er et bevis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet April 13, 2009 Fra USA i fjor. Har liggende mye bra og bedre men de ligger på en eksternharddisk .... MORE TO COME! + Fra i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet April 13, 2009 Fornøyd med motivet, mindre fornøyd med det tekniske ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet April 13, 2009 Porsche NMK Rudskogen Mazda RX7 Widebody Gatebil Rudskogen VW Touran bilde til salgsannonse VW Transporter T4 VW Golf "rostfrei" VACN Våler 2007 Samme sak som over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet April 13, 2009 2 fra i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet April 13, 2009 Var ute å knipsa litt av audin i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet April 13, 2009 Mye bra bilder her altså! Jeg var ute og knipsa noen bildet av Polo'n til Knut Erik i klubben igår. Her er ett: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet April 13, 2009 Tok noen bilder igår. Har kun gått grovt igjennom resterende bilder enn disse to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet April 13, 2009 Kim Rune: Kult det brille bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet April 13, 2009 Tok noen bilder igår. Har kun gått grovt igjennom resterende bilder enn disse to. Bilde nummer to var jo helt sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...