#1701 Skrevet April 13, 2009 Kim Rune: Kult det brille bilde. takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1702 Skrevet April 13, 2009 Bilde nummer to var jo helt sjef! Tusen takk! Det som var gøy med det første er at det er rett ifra kamera, bare lagt på vannmerke. Her er et til på samme location. Digger mange av bildene dine Joachim, er bare av den typen som titter og sjeldent kommenterer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1703 Skrevet April 13, 2009 Er det bare naturlig lys eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1704 Skrevet April 13, 2009 Er det bare naturlig lys eller ? På alle er det naturlig lys. Solnedgang på det med to biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1705 Skrevet April 13, 2009 Tusen takk! Det som var gøy med det første er at det er rett ifra kamera, bare lagt på vannmerke. Her er et til på samme location. Digger mange av bildene dine Joachim, er bare av den typen som titter og sjeldent kommenterer! Digga det her. Prøvd å croppa det uten taket? Tror det kunne blitt enda bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1706 Skrevet April 14, 2009 Digga det her.Prøvd å croppa det uten taket? Tror det kunne blitt enda bedre. På samme måte som Golfen rett over her? Svare på PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1707 Skrevet April 14, 2009 Skal hilse fra Golfen å si at den gjerne stiller opp på flere photoshots, Kenneth! Ble bra bilder.. måtte skifte bakgrunn på pc'n min på møller i dag også.. flere som skrøt av bildet du tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1708 Skrevet April 14, 2009 noen flere vannbilder fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1709 Skrevet April 15, 2009 et jeg tok av Sciroccoen til Lasse Nordhus ikveld i Rennfast tunellen. Høy Iso og dårlig lys gjør bildet kornete men synes det gjorde at bilde så litt røffere ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1710 Skrevet April 15, 2009 Vannbilder er rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1711 Skrevet April 15, 2009 Legger ut to bilder jeg tok når jeg skiftet råder og kammer i bilen.. Gjort en liten hdr effekt ut av bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1712 Skrevet April 15, 2009 Råe bilder di siste her ,, men så noe skittent ut, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1713 Skrevet April 16, 2009 (endret) Stakk en tur å tok noen bilder av bilen min her idag ilag med en kompis. Nikon D3 - Nikon 70-200mm 2.8 1/3200 - F/2.8 - 105mm - ISO200 Nikon D3 - Nikon 14-24mm 2.8 1/1600 - F/2.8 - 14mm - ISO200 Nikon D3 - Nikon 14-24mm 2.8 1/3200 - F/2.8 - 14mm - ISO200 (Ta det med ro, jeg har IKKE chromlykter...er orginallykter, men ser slik ut pga svart/hvitt-konverteringen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1714 Skrevet April 16, 2009 ville skiftet skiltplater eller skilt på audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1715 Skrevet April 16, 2009 ville skiftet skiltplater eller skilt på audien Planen var egentlig å kjøpe noen nye skilter, men da får jeg vell norskeflagg og de jævla plastskiltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1716 Skrevet April 16, 2009 ikke så galne de da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1717 Skrevet April 16, 2009 Stakk en tur å tok noen bilder av bilen min her idag ilag med en kompis. Det siste bildet var veldig bra synes jeg! Litt mer rom rundt bilen i venstre hjørne også er du der. Men hvorfor tar du bilde med så stor blender når det er tydelig at du har nok lys og jobbe med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1718 Skrevet April 17, 2009 Men hvorfor tar du bilde med så stor blender når det er tydelig at du har nok lys og jobbe med? Jeg er absolutt avhengi av bokeh, jeg MÅ ha bakgrunnen uskarp Personelig smak bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1719 Skrevet April 17, 2009 LIkte bildene, men kan da komme med litt konstruktiv kritikk Da det er det vi blir bedre av På det første bildet så ser det ut som bilen står litt i oppoverbakke, enten gjør den det, ellers er det vinkelen på kamera. Syntes ikke det er så pent når bilen ser sånn ut, bedre når den ser lavere ut fremme i så tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1720 Skrevet April 17, 2009 Var ute å knipset litt bilder på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1721 Skrevet April 17, 2009 (endret) Noen av de første ordentlige bildene jeg har tatt Vært en snartur innom photoshop for å rette opp level, kontrast og fargene, blei ikke stor forskjell fra orginalene men, blei litt bedre da EDIT: Litt mer "on-topic" på ett VAG forum. Dette var før jeg fant ut hvordan jeg justerte blender og lukkertid *føle seg som en nybegynner, noe jeg forsåvidt er* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1722 Skrevet April 17, 2009 LIkte bildene, men kan da komme med litt konstruktiv kritikk Da det er det vi blir bedre av På det første bildet så ser det ut som bilen står litt i oppoverbakke, enten gjør den det, ellers er det vinkelen på kamera. Syntes ikke det er så pent når bilen ser sånn ut, bedre når den ser lavere ut fremme i så tilfelle Bilen står nok på rette asfalten uten noen helling i, er bare jeg som faktisk sitter å tar bilder. Er noe jeg har plukket opp fra når jeg tar bilder av sport, men vi får huske på det til neste gang! Hadde et par som var i høgre perspektiv, men ingen av dem ble noe særlig. Takker for tilbakemelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1723 Skrevet April 19, 2009 Søndagsbump med ett halvhjerta HDR-forsøk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1724 Skrevet April 19, 2009 Søndagsbump med ett halvhjerta HDR-forsøk: Litt mye ? Men det er jo ofte enn smakssak. Ser ut som du har dratt på tett oppunder 100% på strength? Pass på higlights på bilen, og halo`es på trea Men ellers naice work 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1725 Skrevet April 19, 2009 Litt mye ? Men det er jo ofte enn smakssak. Ser ut som du har dratt på tett oppunder 100% på strength? Pass på higlights på bilen, og halo`es på trea Men ellers naice work Jeg har sitti og lekt litt med hdr i det siste og resultatene har vært litt plaine om man kan si det sånn. Så da dro jeg på litt nå. Men er nok ikke mer enn 70%. Har dytta det en runde gjennom PS etterpå også og da kom nok Halo'sa litt for mye frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...