#1776 Skrevet Mai 4, 2009 Hoho! Noen råe bilder av noen råe bilder der Lars! Du må fikse noen bilder av alle tre "in action" hvis du har muligheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1777 Skrevet Mai 4, 2009 Prøvde meg på noen bilder av en bekk idag. Men skal man bruke lang eller kort lukkertid på slikt? Legger ut ett av hvert. Litt kjedelige bilder, men er mest for litt testing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1778 Skrevet Mai 4, 2009 Prøvde meg på noen bilder av en bekk idag. Men skal man bruke lang eller kort lukkertid på slikt? Legger ut ett av hvert.Litt kjedelige bilder, men er mest for litt testing jeg syns lang lukkertid er finest på vann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1779 Skrevet Mai 4, 2009 For å forklare litt, kort lukkertid så fanger du dråper og alt.. Kan være pent om sjøen feks spruter over steiner osv. Lang lukkertid lager slørete effekt på vannet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1780 Skrevet Mai 5, 2009 Prøvde meg på noen bilder av en bekk idag. Men skal man bruke lang eller kort lukkertid på slikt? Legger ut ett av hvert.Litt kjedelige bilder, men er mest for litt testing Synes du skal dra tilbake til samme plassen, dra ned blenderåpningen, og skru lukkertiden på enda lengre. Samt kanskje få et litt mørkere bilde! Da tror jeg det hadde blitt KNALL! Ah, forresten stemmer jeg også for lang lukkertid på vann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1781 Skrevet Mai 5, 2009 (endret) bilde fra et lite fjellvann i nærheten av hytta. Canon Rebel XTi (400D) F10 30mm (Canon 18-55 F2.8) 1/60 ISO100 lettere redigert i raw format 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1782 Skrevet Mai 5, 2009 Legger inn en tre bilders serie jeg har tatt som jeg syns er kul. Et godt bevis for at det er tett kniving i norsk roadracing:) Ja, det er 3 sykler på siste bilde!!! Bildene er tatt med et Canon eos350D med Canon 50-300mm linse Bildene er tatt i "sport" mode og avtrekker er bare holdt inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1783 Skrevet Mai 5, 2009 Ja, det er 3 sykler på siste bilde!!! Bildene er tatt med et Canon eos350D med Canon 50-300mm linse Bildene er tatt i "sport" mode og avtrekker er bare holdt inne Hvor er den svarte eller skyggen av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1784 Skrevet Mai 5, 2009 bilde fra et lite fjellvann i nærheten av hytta Prima:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1785 Skrevet Mai 5, 2009 Hvor er den svarte eller skyggen av den Ja, det kan du si, men du kan så vidt skimte litt av dressen til den tredje bak ræva til nummer 2. Ikke annen forklaring enn at den ligger slik at hverken sykkel eller skygge syns. I og med at det er i sving vil jo den som er lengst bort ha mye mer nedlegg enn de to andre for å komme rundt og regner med det er derfor den er "borte" fra bilde. Bildene er tatt uten å se igjennom kamera, så at den er bak der er det ikke tvil om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1786 Skrevet Mai 5, 2009 Ett par jeg tok i går. Nikon D300, Sigma 30mm f/1.4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1787 Skrevet Mai 9, 2009 litt småredd,tok jeg sjansen på og komme nærme den..det ga resultater:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1788 Skrevet Mai 9, 2009 (endret) Øver meg fortsatt på HDR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1789 Skrevet Mai 10, 2009 var ein tur på akvariet i bergen idag og fekk tatt eit par bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1790 Skrevet Mai 10, 2009 Mye kule bilder Prøvd litt en annen stil jeg med litt redigering som jeg synes blei bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1791 Skrevet Mai 11, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1792 Skrevet Mai 11, 2009 Lekte litt med et bilde i stad som jeg tok under Rally Norway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1793 Skrevet Mai 11, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1794 Skrevet Mai 11, 2009 Råått det siste bilde der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1795 Skrevet Mai 11, 2009 Lekte litt med et bilde i stad som jeg tok under Rally Norway Blinkskudd! Er jo 100% texas på det bildet der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1796 Skrevet Mai 11, 2009 Lekte litt med et bilde i stad som jeg tok under Rally Norway Helt konge! Bra med action i det der. Hadde vært moro å se utgangspunktet også? Siden jeg fikk litt pepper for det forrige HDR-bildet jeg la ut her måtte jeg forsøke en litt mer edruelig approach denne gangen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1797 Skrevet Mai 11, 2009 Joachim, Stian og Ole: fantastiske bilder! Har selv nettopp funnet ut av hvordan jeg tar og setter sammen HDR-bilder, lover på tro og ære å legge noen ut så snart jeg blir middels fornøyd med resultatene mine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1798 Skrevet Mai 11, 2009 Helt konge! Bra med action i det der. Hadde vært moro å se utgangspunktet også? Siden jeg fikk litt pepper for det forrige HDR-bildet jeg la ut her måtte jeg forsøke en litt mer edruelig approach denne gangen: Takk for det. Coming up. Sykt fint det av Golfen her da. Bra blank:tilber: Før redigering: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1799 Skrevet Mai 11, 2009 For et bilde Stian! Kan man spørre om litt info på lukkertid, blender og iso? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1800 Skrevet Mai 11, 2009 For et bilde Stian! Kan man spørre om litt info på lukkertid, blender og iso? Takk for det. Bildet er tatt med mitt gamle speilrefleks Eos 350D med Tamron 70-300mm Blender: f/11 Eksp:1/500 sek Iso:400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...