#1826 Skrevet Juni 9, 2009 Bare rota litt med kontrasten.. Pent bilde, men ser litt skitten ut på pansret. prikkete. Farge forskjell mellom panser og skjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1827 Skrevet Juni 10, 2009 Kan nok godt stemme at den er litt skitten ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1828 Skrevet Juni 13, 2009 et bilde som jeg ble jævla fornøyd med! ser kanskje ut som at bildet er skurrete men satt all fokus på bass elementet å dro zoomen utover syns i hvertfall det ble fett ikke noe ps! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1829 Skrevet Juni 13, 2009 (endret) Er det bare meg eller er det noe som ikke stemmer inne på bildelagring.no ? i IE så vil browseren åpne en pdf fil der inne ved åpning av siden. Er det noe skjult F**skap på den siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1830 Skrevet Juni 13, 2009 et bilde som jeg ble jævla fornøyd med! ser kanskje ut som at bildet er skurrete men satt all fokus på bass elementet å dro zoomen utover syns i hvertfall det ble fett ikke noe ps! Dra enda kjappere i zoomen, eller bruk lengre lukkertid. Føler det bare blei forstyrrans nå, og for lite effekt, men fokuset satt veldig bra på elementet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1831 Skrevet Juni 13, 2009 Dra enda kjappere i zoomen, eller bruk lengre lukkertid. Føler det bare blei forstyrrans nå, og for lite effekt, men fokuset satt veldig bra på elementet ja kanskje du sier noe der: klø : skal leke meg litt i morra så får se hva jeg får til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1832 Skrevet Juni 13, 2009 et bilde som jeg ble jævla fornøyd med! Drittøff effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1833 Skrevet Juni 13, 2009 Bård: prøv samme opplegget igjen, men hold objektivet rolig og snurr kamerahuset... Og prøv deg frem med lukkertiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1834 Skrevet Juni 13, 2009 Jeg er ikke noe glad i å legge ut bilder jeg tar av folk, for jeg synes jeg suger på det, men bildet til Bård minna meg om ett jeg tok på en Cowboyfest vi var på ifjor (forøvrig kun resiza i photoshop ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1835 Skrevet Juni 13, 2009 Har akkurat gått til innkjøp av EOS 450d med blits og ekstra objektiv. Er så utrolig mange muligheter så jeg prøver å lære noe nytt hver dag.. Har såvidt startet å fotografere... Tilbakemeldinger mottas med stor takk! Jeg tar bilder for å bli bedre!! " Lekebilen " til minsten: Og forøvrig ingen PS modding da jeg ennå ikke har satt meg inn i bilderedigering ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1836 Skrevet Juni 16, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1837 Skrevet Juni 16, 2009 Ble ganske fornøyd med dette, selv om det sikkert er 100 ting som kunne vært bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1838 Skrevet Juni 16, 2009 Har akkurat gått til innkjøp av EOS 450d med blits og ekstra objektiv. Er så utrolig mange muligheter så jeg prøver å lære noe nytt hver dag.. Har såvidt startet å fotografere... Tilbakemeldinger mottas med stor takk! Jeg tar bilder for å bli bedre!! " Lekebilen " til minsten: Og forøvrig ingen PS modding da jeg ennå ikke har satt meg inn i bilderedigering ennå.. Om dette er starten på din karriere innen foto gleder jeg meg mildt sagt til fortsettelsen! Veldig bra! Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd Så dette på flikr mener jeg, veldig bra Har jo lagt ut dette i tråden om bilen også, men jeg ble så fornøyd med det at jeg horer det ut litt her også jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1839 Skrevet Juni 17, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Takk! Var vel ett av de første 30 bildene jeg tok med kameraet.... Er oppe i over 500 nå, etter under en uke he,he.. Om dette er starten på din karriere innen foto gleder jeg meg mildt sagt til fortsettelsen!Veldig bra! Håper det blir bedre og bedre, det er i allefall veien å gå... Her er ett der jeg eksperimenterte med zoom og lang lukkertid. Fortsatt ikke noe PS da jeg har nok med å lære meg kameraet.... Synes det faktisk ble ganske kult. Er foto av dekk og felg på S2`en. Og det UTEN stativ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1840 Skrevet Juni 17, 2009 Og det UTEN stativ! Imponerende så klart du fikk "CHE"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1841 Skrevet Juni 17, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1842 Skrevet Juni 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1843 Skrevet Juni 17, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1844 Skrevet Juni 17, 2009 Får legge ut mitt bidrag: Mikael Kildals 740 med Audi 5er 10V (bildet er uredigert, og med nyinnkjøpt kamera) Eneste jeg klager på er for mye røyk foran bilen egentlig, andre ting som kunne vært bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1845 Skrevet Juni 17, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... WOW! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1846 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Rask tur innom levels og litt oppskarping,så ble bildet slik! C:\Users\Public\Pictures\Sample Pictures 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1847 Skrevet Juni 17, 2009 må prøve og legge ut ett jeg tok i kveld: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1848 Skrevet Juni 17, 2009 Var det slik tro jegskulle gjort det. Atjeg alderi skal lære meg dette: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1849 Skrevet Juni 18, 2009 Et bilde jeg ble litt fornøyd med sist jeg var på Nürburgring. Gikk ganske fort over langsletta der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1850 Skrevet Juni 18, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... Det var ett sykt fint bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...