#1876 Skrevet Juni 13, 2009 Jeg er ikke noe glad i å legge ut bilder jeg tar av folk, for jeg synes jeg suger på det, men bildet til Bård minna meg om ett jeg tok på en Cowboyfest vi var på ifjor (forøvrig kun resiza i photoshop ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1877 Skrevet Juni 13, 2009 Har akkurat gått til innkjøp av EOS 450d med blits og ekstra objektiv. Er så utrolig mange muligheter så jeg prøver å lære noe nytt hver dag.. Har såvidt startet å fotografere... Tilbakemeldinger mottas med stor takk! Jeg tar bilder for å bli bedre!! " Lekebilen " til minsten: Og forøvrig ingen PS modding da jeg ennå ikke har satt meg inn i bilderedigering ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1878 Skrevet Juni 16, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1879 Skrevet Juni 16, 2009 Ble ganske fornøyd med dette, selv om det sikkert er 100 ting som kunne vært bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1880 Skrevet Juni 16, 2009 Har akkurat gått til innkjøp av EOS 450d med blits og ekstra objektiv. Er så utrolig mange muligheter så jeg prøver å lære noe nytt hver dag.. Har såvidt startet å fotografere... Tilbakemeldinger mottas med stor takk! Jeg tar bilder for å bli bedre!! " Lekebilen " til minsten: Og forøvrig ingen PS modding da jeg ennå ikke har satt meg inn i bilderedigering ennå.. Om dette er starten på din karriere innen foto gleder jeg meg mildt sagt til fortsettelsen! Veldig bra! Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd Så dette på flikr mener jeg, veldig bra Har jo lagt ut dette i tråden om bilen også, men jeg ble så fornøyd med det at jeg horer det ut litt her også jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1881 Skrevet Juni 17, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Takk! Var vel ett av de første 30 bildene jeg tok med kameraet.... Er oppe i over 500 nå, etter under en uke he,he.. Om dette er starten på din karriere innen foto gleder jeg meg mildt sagt til fortsettelsen!Veldig bra! Håper det blir bedre og bedre, det er i allefall veien å gå... Her er ett der jeg eksperimenterte med zoom og lang lukkertid. Fortsatt ikke noe PS da jeg har nok med å lære meg kameraet.... Synes det faktisk ble ganske kult. Er foto av dekk og felg på S2`en. Og det UTEN stativ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1882 Skrevet Juni 17, 2009 Og det UTEN stativ! Imponerende så klart du fikk "CHE"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1883 Skrevet Juni 17, 2009 Meget stilig Kjell Gunnar! Ble tatt lørdag eller noe, ble meget fornøyd KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1884 Skrevet Juni 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1885 Skrevet Juni 17, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1886 Skrevet Juni 17, 2009 Får legge ut mitt bidrag: Mikael Kildals 740 med Audi 5er 10V (bildet er uredigert, og med nyinnkjøpt kamera) Eneste jeg klager på er for mye røyk foran bilen egentlig, andre ting som kunne vært bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1887 Skrevet Juni 17, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... WOW! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1888 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Rask tur innom levels og litt oppskarping,så ble bildet slik! C:\Users\Public\Pictures\Sample Pictures 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1889 Skrevet Juni 17, 2009 må prøve og legge ut ett jeg tok i kveld: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1890 Skrevet Juni 17, 2009 Var det slik tro jegskulle gjort det. Atjeg alderi skal lære meg dette: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1891 Skrevet Juni 18, 2009 Et bilde jeg ble litt fornøyd med sist jeg var på Nürburgring. Gikk ganske fort over langsletta der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1892 Skrevet Juni 18, 2009 prøvde meg på et bilde utover sjøen her i dag.... Det var ett sykt fint bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1893 Skrevet Juni 18, 2009 Tre raske fra meg fyrtårn: onkelunge: En kvist: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1894 Skrevet Juni 18, 2009 fan eg likte den ventoen ! golfen og såklart ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1895 Skrevet Juni 18, 2009 hva nytte gjør ett polarisasjonsfilter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1896 Skrevet Juni 18, 2009 hva nytte gjør ett polarisasjonsfilter ? Forskjellen med og uten er natt og dag... Et polarisasjonsfilter fjerner polarislys, altså lys som reflekterer seg fra ikke-metalliske objekter. (f.eks bilrute) Det vil også forsterke litt farger...eksempelvis blåfarge i himmelen. For min del, et must have når det kommer til bilfotografering. En finner mye hvis en googler det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1897 Skrevet Juni 18, 2009 Det tar vekk refleksjoner og får frem farver bedre. Det Gjør feks at en ser dybden i lakken på en bil bedre. Det tar og vekk refleksjoner i vindu og lakk. Du kan stille polarisasjonsfilteret etter hvilken vinkel lyset kommer fra. Merk at du trenger lenger eksponeringer med et slikt filter da det er ganske mørkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1898 Skrevet Juni 18, 2009 ok takker for svar! ka er pris på noe sånt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1899 Skrevet Juni 18, 2009 (endret) Så dette på flikr mener jeg, veldig bra Har jo lagt ut dette i tråden om bilen også, men jeg ble så fornøyd med det at jeg horer det ut litt her også jeg Ahhhh, så det er du som er ekkoj? ok takker for svar! ka er pris på noe sånt da Varierer veldig ettersom hvilken filterstørrelse du må ha og kvalitet. Alt fra ca 500kr til 3-4.000 er vanlig Personelig er jeg veldig fornøyd med Hoya sine, derav spesielt DMC Pro1 som jeg bruker til teleobjektivet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1900 Skrevet Juni 18, 2009 (endret) Sorry må spame tråden litt med et bilde. Dette er fotografert med Canon powershot A460 5.0 px Blir liksom ikke helt det samme som speilreflekskamera,... nei.. Men uten(jeg har ikke justert fargene) ha gjort noe med det i photoshopen, og til å være med kvalitet i fra et kompaktkamera i fra krigen, så ble jeg fornøyd med bildet da:o. I motlys så blir det en salig blanding med farger, litt ettersom hvilke innstillinger man bruker, men å gjøre det sånn er sikkert ikke "riktig" sånn rent fototeknisk estetisk og moralsk sett (Forøvrig samme kameraet som ble brukt til Våler kirke videoen nevnt i en annen tråd...) Utsikt over glomma nordover i fra brua på Flisa i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...