#1876 Skrevet Juni 23, 2009 fra kypros http://i66.photobucket.com/albums/h276/kimruneh/kypros/IMG_6544--.jpg http://i66.photobucket.com/albums/h276/kimruneh/kypros/IMG_7268--.jpg http://i66.photobucket.com/albums/h276/kimruneh/kypros/IMG_7437--.jpg http://i66.photobucket.com/albums/h276/kimruneh/kypros/IMG_7431--.jpg Er dette Famagusta? Fortsatt ikke lov å gå inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1877 Skrevet Juni 23, 2009 Er dette Famagusta? Fortsatt ikke lov å gå inn? det er det ja enda ikke lov nei, litt kjipt igrun hadde vært sykt morro å vært inne der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1878 Skrevet Juni 25, 2009 sto å tok bilde av bilen i går, endte opp med at det ble dette som ble det peneste:P va tycks? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1879 Skrevet Juni 25, 2009 Et som jeg ble litt fornøyd med. Er HDR, men i mine øyne ganske mildt redigert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1880 Skrevet Juni 25, 2009 Forresten. Noen som kan si litt om hvordan man kalibrerer skjermen? Er det program eller trenger man noe utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1881 Skrevet Juni 25, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av en kompis av meg sin nydelige S4. Beklager litt mørke bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1882 Skrevet Juni 26, 2009 Et jeg tok i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1883 Skrevet Juni 28, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1884 Skrevet Juni 28, 2009 litt bidrag fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1885 Skrevet Juni 28, 2009 litt bidrag fra meg Støv i kamera eller på objektivet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1886 Skrevet Juni 28, 2009 Støv i kamera eller på objektivet? det er mulig. tenkte ikke på det da jeg tok bildene men ellers da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1887 Skrevet Juni 28, 2009 det er mulig. tenkte ikke på det da jeg tok bildene men ellers da ? Første bildet er veldig bra, mens det andre var kjedelig og noe rart på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1888 Skrevet Juni 29, 2009 Her er to bilder jeg tok i helga av en kammerat sin Saab. Feil merke forum, men slenger de ut her da jeg ble meget fornøyd med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1889 Skrevet Juni 30, 2009 Her er ett par fra Tysklandsturen i begynnelsen av Juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1890 Skrevet Juni 30, 2009 Er ikke vag, men fortsatt fin bil Bilen er en 1968 Chevelle Malibu som har vært i familien siden 1970 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1891 Skrevet Juli 1, 2009 Litt forskjellige bilder av bilene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1892 Skrevet Juli 1, 2009 Er ikke vag, men fortsatt fin bil Bilen er en 1968 Chevelle Malibu som har vært i familien siden 1970 Det nederste bildet ditt var utrolig stiligt:) Slenger ut noen jeg tok i dag. Er utrolig fornøyd med disse, men kom gjerne med innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1893 Skrevet Juli 1, 2009 Slenger ut noen jeg tok i dag. Er utrolig fornøyd med disse, men kom gjerne med innspill:) Likte de! Skaff deg polariseringsfilter så blir det enda bedre, slipper uønska refleksjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1894 Skrevet Juli 1, 2009 Likte de! Skaff deg polariseringsfilter så blir det enda bedre, slipper uønska refleksjoner. Tusen takk:) Brukte det når jeg tok bildene, men når jeg fjernet refleksjonene. Så forsvant jammen meg noen av bilens "profiler", så da valgte jeg å ikke fjerne så mange av disse refleksjonene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1895 Skrevet Juli 1, 2009 Tusen takk:) Brukte det når jeg tok bildene, men når jeg fjernet refleksjonene. Så forsvant jammen meg noen av bilens "profiler", så da valgte jeg å ikke fjerne så mange av disse refleksjonene. Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1896 Skrevet Juli 2, 2009 Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. Får prøve det i dag;) Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1897 Skrevet Juli 3, 2009 Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. Den her må du forklare meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1898 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Spennende å se på noen av bildene her! Andre gir meg ikke så mye. Jeg skal kanskje ikke rope høyest, mennoen har litt igjen å jobbe med på komposisjonssiden Ta sjansen på å legge ut ett bilde jeg tok igår, forøvrig tatt med polariseringsfilter på Ikke helt happy med bakgrunnen, hagen hjemme er nemlig ikke så spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1899 Skrevet Juli 3, 2009 Hva brukte du for å lyssette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1900 Skrevet Juli 3, 2009 Her kommer et par bilder jeg tok av en kompis sin 58 bobble: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...