#1926 Skrevet Juni 28, 2009 litt bidrag fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet Juni 28, 2009 litt bidrag fra meg Støv i kamera eller på objektivet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet Juni 28, 2009 Støv i kamera eller på objektivet? det er mulig. tenkte ikke på det da jeg tok bildene men ellers da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet Juni 28, 2009 det er mulig. tenkte ikke på det da jeg tok bildene men ellers da ? Første bildet er veldig bra, mens det andre var kjedelig og noe rart på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet Juni 29, 2009 Her er to bilder jeg tok i helga av en kammerat sin Saab. Feil merke forum, men slenger de ut her da jeg ble meget fornøyd med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet Juni 30, 2009 Her er ett par fra Tysklandsturen i begynnelsen av Juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet Juni 30, 2009 Er ikke vag, men fortsatt fin bil Bilen er en 1968 Chevelle Malibu som har vært i familien siden 1970 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet Juli 1, 2009 Litt forskjellige bilder av bilene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet Juli 1, 2009 Er ikke vag, men fortsatt fin bil Bilen er en 1968 Chevelle Malibu som har vært i familien siden 1970 Det nederste bildet ditt var utrolig stiligt:) Slenger ut noen jeg tok i dag. Er utrolig fornøyd med disse, men kom gjerne med innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet Juli 1, 2009 Slenger ut noen jeg tok i dag. Er utrolig fornøyd med disse, men kom gjerne med innspill:) Likte de! Skaff deg polariseringsfilter så blir det enda bedre, slipper uønska refleksjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet Juli 1, 2009 Likte de! Skaff deg polariseringsfilter så blir det enda bedre, slipper uønska refleksjoner. Tusen takk:) Brukte det når jeg tok bildene, men når jeg fjernet refleksjonene. Så forsvant jammen meg noen av bilens "profiler", så da valgte jeg å ikke fjerne så mange av disse refleksjonene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet Juli 1, 2009 Tusen takk:) Brukte det når jeg tok bildene, men når jeg fjernet refleksjonene. Så forsvant jammen meg noen av bilens "profiler", så da valgte jeg å ikke fjerne så mange av disse refleksjonene. Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet Juli 2, 2009 Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. Får prøve det i dag;) Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet Juli 3, 2009 Du må huske å skru på filteret slik at refleksene forsvinner, og ikke konturene på bilen. Den her må du forklare meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Spennende å se på noen av bildene her! Andre gir meg ikke så mye. Jeg skal kanskje ikke rope høyest, mennoen har litt igjen å jobbe med på komposisjonssiden Ta sjansen på å legge ut ett bilde jeg tok igår, forøvrig tatt med polariseringsfilter på Ikke helt happy med bakgrunnen, hagen hjemme er nemlig ikke så spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet Juli 3, 2009 Hva brukte du for å lyssette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet Juli 3, 2009 Her kommer et par bilder jeg tok av en kompis sin 58 bobble: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet Juli 3, 2009 Hva brukte du for å lyssette? To 430EX'er på stativ. En på hver side. fyrt av med kina-triggere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet Juli 4, 2009 kjøpte meg mitt første cam for ca et år siden (nikon D80) og her er noe av det jeg har tatt igjennom den siste tiden. alt detta med ISO og lukker tider husker jeg ikke dessvere. hope you like them 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet Juli 4, 2009 kjøpte meg mitt første cam for ca et år siden (nikon D80) og her er noe av det jeg har tatt igjennom den siste tiden. alt detta med ISO og lukker tider husker jeg ikke dessvere. hope you like them De her var dritbra! EXIF hidden er ikke vanskelig å få ut fra bildene, men dine ser "litt" shoppa ut og da forsvinner EXIF'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet Juli 5, 2009 her er et jeg tok i går når det lynet! Happy snapp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet Juli 5, 2009 Tøft bilde Bård! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet Juli 5, 2009 her er et jeg tok i går når det lynet! Happy snapp! Kult bilde! Joachim skrev noe om komposisjon litt tidligere i tråden. Det er ikke alltid man rekker å gjøre dette rett der og da, men da er crop-funksjonen i f.eks Photoshop fin: Kjekt å bli kvitt det sjenerende skiltet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet Juli 5, 2009 hehe skiltet var jo kult det da? heheheh takk takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet Juli 5, 2009 Mitt forslag til crop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...