#1951 Skrevet Juli 12, 2009 Hvor er det bildet tatt? Er fra tromsø, men kjenner ikke igjen plassen. Hvis du kjører øverst i bakken til breivika videregående, snuser litt til høyre vil du finne denne undergangen. Den fører opp til hovedgata ved universitetet, og var en fin snarvei i gamle dager hvis man skulle slippe unna noen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1952 Skrevet Juli 12, 2009 Kikka gjennom disken og fant noen eldre bilder også... + et par nye og et par andre bilmerker... Nå skal jeg slippe til dere andre igjen, så heretter blir det bare et bilde i ny og ne .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1953 Skrevet Juli 12, 2009 Meget bra bilder! Snakker vi rat look på caravella eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1954 Skrevet Juli 12, 2009 Meget bra bilder! Snakker vi rat look på caravella eller? Takk takk, bruker å si flammelakkert eller lowrider.. men her e det mange muligheter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1955 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1956 Skrevet Juli 13, 2009 Men du gjør en god jobb da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1957 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Heisann, Syns du leverer bra ! Klokkeklare bilder kommer man langt med selv om de er laaaaange i hekken... Bra levert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1958 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Damn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1959 Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Har lille Næss aka Kjetil wannabe, ordnet seg rig? Edit: Leste nettopp bloggen din, og fant ut oppsettet:) Skal teste det ut selv en gang i den nærmeste fremtid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1960 Skrevet Juli 13, 2009 Heisann, Syns du leverer bra ! Klokkeklare bilder kommer man langt med selv om de er laaaaange i hekken... Bra levert ! Takker. Bildene blir desverre sånn med 10-22'n til Canon også,men det vet du sikkert fra før. Uansett så synes jeg det passer på bilder som dette Har lille Næss aka Kjetil wannabe, ordnet seg rig?Edit: Leste nettopp bloggen din, og fant ut oppsettet:) Skal teste det ut selv en gang i den nærmeste fremtid! Hehe.. Til mitt forsvar så hadde jeg ikke sett Hanssens siste bildepost før jeg tok dette her Var litt skummelt å henge kamera opp ned i stativet, men jaggu gikk det ikke bra det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1961 Skrevet Juli 13, 2009 Quatar Team startet trening til helgens Offshore 1 race i Arendal. 5616x3744 200mm f6.4 1/200 ISO125 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1962 Skrevet Juli 13, 2009 Var ute og lekte litt med blitzene igår også: 1/100sek f5, Iso 200, blitz til venstre for kamera og en til høyre litt lenger foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1963 Skrevet Juli 13, 2009 Var ute og lekte litt med blitzene igår også: 1/100sek f5, Iso 200, blitz til venstre for kamera og en til høyre litt lenger foran. Hei, Fin vinkel og bra tenkt. Blitzen til høyre blir litt for "hard", og siden du bruker to blitzer regner jeg med at det virker trådløst? I så fall (selv om de ikke er det) tror jeg at jeg ville stillt iso ennå lavere og brukt lengre lukkertid for så å bevege meg litt rundt (kamera på stativ og selvutløser ) å fyre av blitzen manuelt med redusert kraft. Med litt hell slipper du kanskje også unna skyggen bak bilen. Uansett et bra bilde, liker også skarpheten du har i bildene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1964 Skrevet Juli 13, 2009 Arghh, ikke så lett å la vær når det ligger bilder å brenner på maskinen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1965 Skrevet Juli 13, 2009 Arghh, ikke så lett å la vær når det ligger bilder å brenner på maskinen..... Hvor er de tatt?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1966 Skrevet Juli 13, 2009 Hvor er de tatt?! I Tromsø... (hålogaland teater og en grafittivegg på elverhøy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1967 Skrevet Juli 13, 2009 I Tromsø... (hålogaland teater og en grafittivegg på elverhøy) Okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1968 Skrevet Juli 13, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1969 Skrevet Juli 14, 2009 Gjort det mørke området til venstre i bildet, like hvit som på høyre siden, og du har et kanon bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1970 Skrevet Juli 14, 2009 Mine siste bilbilder... Espen Myskja sin 2000" A4 b5 1,8t quattro, ufattelig pen bil! En ting er sagt, kjøre bil å ta bilder samtidig er IKKE trygt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1971 Skrevet Juli 14, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. Som Martin sier, fiks samme farve rundt hele bilen og du sitter igjen med et topp resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1972 Skrevet Juli 14, 2009 Mine siste bilbilder... Espen Myskja sin 2000" A4 b5 1,8t quattro, ufattelig pen bil! En ting er sagt, kjøre bil å ta bilder samtidig er IKKE trygt Håper ikke dette er dine "siste" bilbilder... for dette var pent ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1973 Skrevet Juli 14, 2009 Det var ett stykk pen B5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1974 Skrevet Juli 14, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. Har du et bilderedigeringsprogram, PS for eksempel, kan du rette opp bilen slik at den blir rett i forhold til bildekantene. I tillegg justere fargene for å få bilens sortfarge litt mer fremhevet. Og som tidligere nevnt fjerne litt skygger i snøen rundtom så kan bildet bli meget bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1975 Skrevet Juli 14, 2009 ... sånn rundt 55 km/t ISO 100 f/ 22 1/15 sek 16mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...