#2001 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Damn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Jeg ser jo ikke ut til å gjøre annet enn å kopier herr hanssen her jeg nå da.... Har lille Næss aka Kjetil wannabe, ordnet seg rig? Edit: Leste nettopp bloggen din, og fant ut oppsettet:) Skal teste det ut selv en gang i den nærmeste fremtid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet Juli 13, 2009 Heisann, Syns du leverer bra ! Klokkeklare bilder kommer man langt med selv om de er laaaaange i hekken... Bra levert ! Takker. Bildene blir desverre sånn med 10-22'n til Canon også,men det vet du sikkert fra før. Uansett så synes jeg det passer på bilder som dette Har lille Næss aka Kjetil wannabe, ordnet seg rig?Edit: Leste nettopp bloggen din, og fant ut oppsettet:) Skal teste det ut selv en gang i den nærmeste fremtid! Hehe.. Til mitt forsvar så hadde jeg ikke sett Hanssens siste bildepost før jeg tok dette her Var litt skummelt å henge kamera opp ned i stativet, men jaggu gikk det ikke bra det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet Juli 13, 2009 Quatar Team startet trening til helgens Offshore 1 race i Arendal. 5616x3744 200mm f6.4 1/200 ISO125 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet Juli 13, 2009 Var ute og lekte litt med blitzene igår også: 1/100sek f5, Iso 200, blitz til venstre for kamera og en til høyre litt lenger foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet Juli 13, 2009 Var ute og lekte litt med blitzene igår også: 1/100sek f5, Iso 200, blitz til venstre for kamera og en til høyre litt lenger foran. Hei, Fin vinkel og bra tenkt. Blitzen til høyre blir litt for "hard", og siden du bruker to blitzer regner jeg med at det virker trådløst? I så fall (selv om de ikke er det) tror jeg at jeg ville stillt iso ennå lavere og brukt lengre lukkertid for så å bevege meg litt rundt (kamera på stativ og selvutløser ) å fyre av blitzen manuelt med redusert kraft. Med litt hell slipper du kanskje også unna skyggen bak bilen. Uansett et bra bilde, liker også skarpheten du har i bildene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet Juli 13, 2009 Arghh, ikke så lett å la vær når det ligger bilder å brenner på maskinen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet Juli 13, 2009 Arghh, ikke så lett å la vær når det ligger bilder å brenner på maskinen..... Hvor er de tatt?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet Juli 13, 2009 Hvor er de tatt?! I Tromsø... (hålogaland teater og en grafittivegg på elverhøy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet Juli 13, 2009 I Tromsø... (hålogaland teater og en grafittivegg på elverhøy) Okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet Juli 13, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet Juli 14, 2009 Gjort det mørke området til venstre i bildet, like hvit som på høyre siden, og du har et kanon bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet Juli 14, 2009 Mine siste bilbilder... Espen Myskja sin 2000" A4 b5 1,8t quattro, ufattelig pen bil! En ting er sagt, kjøre bil å ta bilder samtidig er IKKE trygt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet Juli 14, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. Som Martin sier, fiks samme farve rundt hele bilen og du sitter igjen med et topp resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet Juli 14, 2009 Mine siste bilbilder... Espen Myskja sin 2000" A4 b5 1,8t quattro, ufattelig pen bil! En ting er sagt, kjøre bil å ta bilder samtidig er IKKE trygt Håper ikke dette er dine "siste" bilbilder... for dette var pent ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet Juli 14, 2009 Det var ett stykk pen B5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet Juli 14, 2009 Syns nå dette ble litt kult jeg. Har du et bilderedigeringsprogram, PS for eksempel, kan du rette opp bilen slik at den blir rett i forhold til bildekantene. I tillegg justere fargene for å få bilens sortfarge litt mer fremhevet. Og som tidligere nevnt fjerne litt skygger i snøen rundtom så kan bildet bli meget bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet Juli 14, 2009 ... sånn rundt 55 km/t ISO 100 f/ 22 1/15 sek 16mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet Juli 14, 2009 En ting er sagt, kjøre bil å ta bilder samtidig er IKKE trygt Får gjøre som "proffene" Sitte bakpå i en pickup og la noen andre kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet Juli 14, 2009 Saaaatan for et bilde kjetil! To fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet Juli 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet Juli 15, 2009 et par bilder jeg har tatt den siste tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet Juli 15, 2009 Tok ett par i dag som ble ganske greie, synes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet Juli 15, 2009 ..... i forbifarten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet Juli 15, 2009 et par bilder jeg har tatt den siste tiden Pent ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...