#2026 Skrevet Juli 15, 2009 Bra jobb Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2027 Skrevet Juli 15, 2009 Knipset et par bilder av utsikten fra postkassa mi i dag:) Jeg bor ikke midt i byen som dere ser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2028 Skrevet Juli 15, 2009 Saaaatan for et bilde kjetil! To fra meg: Takk takk Fin vinkel, ikke lett å få bra bilder når man ikke får kontrollere oppstillinga og bakgrunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2029 Skrevet Juli 15, 2009 Et jeg tok i dag. Var vanskelig å få et skikkelig utsnitt, men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2030 Skrevet Juli 15, 2009 Ble ikke så dumt det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2031 Skrevet Juli 15, 2009 Hans Frederik Bjarkøy: Kjempe tøfft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2032 Skrevet Juli 15, 2009 Takker for tips angående AEB Funka som bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2033 Skrevet Juli 15, 2009 Bra jobb Henrik Tusen takk. Men er ikke fornøyd. Bildene ble desverre tatt med kit objektivet (cannon eos 400d) Så de er kornete og litt uklare: mad : Men fant i alle fall ett bra location med artig lys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2034 Skrevet Juli 15, 2009 Tok ett i dag jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2035 Skrevet Juli 15, 2009 Kom deg ut og vask bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2036 Skrevet Juli 15, 2009 Kom deg ut og vask bilen din For det første så er det ikke min bil. For det andre så var vi på fisketur og jeg ville prøve en gang å ta et sånt bilde. Var ikke rigget for Fotografering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2037 Skrevet Juli 15, 2009 Hehe, neida. Var ment som en spøk Kult bilde. Har kanskje potensiale for litt etterbehandling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2038 Skrevet Juli 15, 2009 Hehe, neida. Var ment som en spøk Kult bilde. Har kanskje potensiale for litt etterbehandling? På bildet altså? Tar gjerne imot redigering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2039 Skrevet Juli 16, 2009 Tok dette i natt, våkna halv 2 i natt til et buldrene vær og skjønte jo fort at her måtte jeg fram med kamera og stativ, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2040 Skrevet Juli 16, 2009 sinnsykt!!!! say no more!!!! heeeeelt sinnsykt!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2041 Skrevet Juli 16, 2009 Sykt bilde Henrik.. Vært høøyt nivå den siste perioden her nå..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2042 Skrevet Juli 16, 2009 (endret) Tok dette i natt, våkna halv 2 i natt til et buldrene vær og skjønte jo fort at her måtte jeg fram med kamera og stativ, hehe syke syke syke mann. Dro ut igjenn i dag og prøvde meg på nytt på det nye locationen jeg fant. Nå med ordentlig linse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2043 Skrevet Juli 16, 2009 (endret) tusen takk ! tror faktisk dette er noe jeg kommer til å satse på videre i livet, så det å høre flotte tilbakemeldinger er kjempeflott !!! takker ! ;D kim- må takke for det, det må jo si litt kommende fra deg ( titta litt på siden din, syke bilder ;D ) Henrik- absolutt fete bilder ass ! audin min står på verksted, jeg vil også ta bilder av bilen min hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2044 Skrevet Juli 16, 2009 Tok dette i natt, våkna halv 2 i natt til et buldrene vær og skjønte jo fort at her måtte jeg fram med kamera og stativ, hehe Søkke ta! Det eneste jeg gjør når jeg hører buldrene vær er å trekke ut støplser på alt mulig utstyr! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2045 Skrevet Juli 16, 2009 Tok dette i natt, våkna halv 2 i natt til et buldrene vær og skjønte jo fort at her måtte jeg fram med kamera og stativ, hehe Rått bilde! Har du en versjon med litt mindre JPEG-morsomheter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2046 Skrevet Juli 16, 2009 Rått bilde henrik! Et jeg tok i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2047 Skrevet Juli 17, 2009 kim- må takke for det, det må jo si litt kommende fra deg ( titta litt på siden din, syke bilder ;D ) hehe.. Er jo selv bare amatør, og kan ikke si jeg føler jeg har så my å stille opp mot flere av de som har blitt lagt ut i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2048 Skrevet Juli 17, 2009 Her er bildet uten noen photoshop effekter også legger jeg ved noen til som jeg tok samme kvelden: Også et fra i fjord refleksjonen er fra taket på merca, da jeg ikke hadde noe stativ den gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2049 Skrevet Juli 17, 2009 Akkurat kjøpt meg EOS1000, og er en nybegynner da det gjelder foto, men tok et par bilder av bilen til brodern som jeg syns ble litt tøffe.. Ser på de andre bildene her inne at jeg har utrolig mye å lære, men det er bare å komme med tips til både det å ta bildene og redigere dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2050 Skrevet Juli 17, 2009 Redigerte ferdig denne i sta, er litt nybegynner på bilderedigering, ja faktisk , men prøde liksom å få med litt refleksjoner osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...