#2101 Skrevet Juli 31, 2009 (endret) Jeg prøver å åpne noen bilder i RAW format i photoshop, men får beskjed om at det er feil dokumenttype?!? Hvorfor det mon tro Du trenger en oppdatering... hvilket kamera ? (her bør svaret være noe med Canon ett eller annet...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2102 Skrevet Juli 31, 2009 Var litt kul himmel her i kveld, så måtte prøve meg litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2103 Skrevet Juli 31, 2009 Er ikke noe spesielt med bildet, syns bare det ble litt koselig å fint. En sen sommerkveld i Brønnøysund, var ute med noen kamerater å fiska litt:) Vet ikke hvordan jeg får store bilder som dere:P Klikk for å se det i stor størrelse:) Det er et fint bakgrunnsbilde for de som liker slike bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2104 Skrevet Juli 31, 2009 Testa litt røyk-foto igår. Veit ikke om folk er så intressert her inne, men men. Setup for de som liker slikt: flott vis noen har noen bilder av riggen sin, isteden for bilder de har tatt med dem vi uerfarne vil lære !! Skal se om jeg får tatt noen etterhvert Masse tåke i natt, måtte ta en tur ut i 5 tia... hoved motivet var ikke bilen, men rakk den å.. Veldig fin komposisjon. Jeg synes kanskje bilen blir litt bløt på siden. Tåka sin skyld? Er ikke noe spesielt med bildet, syns bare det ble litt koselig å fint. En sen sommerkveld i Brønnøysund, var ute med noen kamerater å fiska litt:) Vet ikke hvordan jeg får store bilder som dere:P Klikk for å se det i stor størrelse:) Det er et fint bakgrunnsbilde for de som liker slike bilder:) Slettes ikke verst. Tror du må bytte bildehost for å få det stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2105 Skrevet Juli 31, 2009 tok detta i drangedal når jeg var på fisketur. er der hvor vannet kommer ut av kraftstasjonen og nei... det ble dårlig med fisk! bare forbanna sardiner^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2106 Skrevet August 1, 2009 Det der var jo dritstilig Knut! Jeg måtte le her i kveld jeg overførte bilder til pc'n.. Men jeg har med litt fundering funnet frem til en forklaring, tror jeg.. for er det ikke sånn at når man har kjæreste, så skal en ta bilder av hverandre foran monumenter og kjente ting? Vel, jeg er foruten skjøge for tia, kanskje dét er grunnen til at jeg tar bilder av bilen foran så mye rart..? Jeg mener, jeg har faktisk ikke et eneste bilde av bare Røroskirka.. men Røroskirka med bilen foran? håhoi!! plenty!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2107 Skrevet August 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2108 Skrevet August 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2109 Skrevet August 1, 2009 Kveldens bidrag.. Ikke noe spes, men godt nok til å vise frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2110 Skrevet August 2, 2009 Var på lindesnes fyr på torsdag kvell, og det var heeeelt sinnsykt, men litt vel mye saltvann til at jeg turte å ta me kameraet mitt... Men et lite bilde fra dagen derpå, ikke like villt, ikke engang i nærheten desverre... Bilde nr to er utafor hytta jeg bodde på i Kristiansand, hadde forsåvidt sett bedre ut om det var en ørn, men endog synes jeg det ble et bra bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2111 Skrevet August 2, 2009 Et jeg ble ganske fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2112 Skrevet August 2, 2009 Jeg og lynvingen hadde en liten shoot på Hamar i går kveld.. Her er noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2113 Skrevet August 2, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2114 Skrevet August 2, 2009 Hva synes dere om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2115 Skrevet August 2, 2009 Ble visst et bilde til idag.. Synes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2116 Skrevet August 3, 2009 Porsche klubben hadde Autoslalom i Drammen på søndag. Utrolig fet kjøring fra enkelte av deltagerne og ikke minst Lupoen med S3 motor? Her er 3bilder derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2117 Skrevet August 3, 2009 Lupoen med S3-motor, er den på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2118 Skrevet August 3, 2009 Fortsetter med et "ikke-bilrelatert" bilde jeg, håper det går bra Mange her inne som bruker Flickr btw? Kunne vært kjekt med en liten oversikt over VACN-flick'ere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2119 Skrevet August 3, 2009 Mange her inne som bruker Flickr btw? Kunne vært kjekt med en liten oversikt over VACN-flick'ere Joda, heter Fromis der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2120 Skrevet August 4, 2009 Et bedre utsnitt kanskje: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2121 Skrevet August 4, 2009 Jeg heter HenrikCQ på Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2122 Skrevet August 4, 2009 La deg til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2123 Skrevet August 4, 2009 Fornøyd med dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2124 Skrevet August 4, 2009 Glemte jo helt meg selv Kaller meg noe så originalt som Olastuen der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2125 Skrevet August 4, 2009 Du trenger en oppdatering... hvilket kamera ? (her bør svaret være noe med Canon ett eller annet...) Er et canon 450D tenker du på opopdatering av PS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...