#2151 Skrevet August 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet August 1, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet August 1, 2009 Kveldens bidrag.. Ikke noe spes, men godt nok til å vise frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet August 2, 2009 Var på lindesnes fyr på torsdag kvell, og det var heeeelt sinnsykt, men litt vel mye saltvann til at jeg turte å ta me kameraet mitt... Men et lite bilde fra dagen derpå, ikke like villt, ikke engang i nærheten desverre... Bilde nr to er utafor hytta jeg bodde på i Kristiansand, hadde forsåvidt sett bedre ut om det var en ørn, men endog synes jeg det ble et bra bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet August 2, 2009 Et jeg ble ganske fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet August 2, 2009 Jeg og lynvingen hadde en liten shoot på Hamar i går kveld.. Her er noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet August 2, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet August 2, 2009 Hva synes dere om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet August 2, 2009 Ble visst et bilde til idag.. Synes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet August 3, 2009 Porsche klubben hadde Autoslalom i Drammen på søndag. Utrolig fet kjøring fra enkelte av deltagerne og ikke minst Lupoen med S3 motor? Her er 3bilder derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet August 3, 2009 Lupoen med S3-motor, er den på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet August 3, 2009 Fortsetter med et "ikke-bilrelatert" bilde jeg, håper det går bra Mange her inne som bruker Flickr btw? Kunne vært kjekt med en liten oversikt over VACN-flick'ere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet August 3, 2009 Mange her inne som bruker Flickr btw? Kunne vært kjekt med en liten oversikt over VACN-flick'ere Joda, heter Fromis der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet August 4, 2009 Et bedre utsnitt kanskje: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet August 4, 2009 Jeg heter HenrikCQ på Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet August 4, 2009 La deg til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet August 4, 2009 Fornøyd med dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet August 4, 2009 Glemte jo helt meg selv Kaller meg noe så originalt som Olastuen der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet August 4, 2009 Du trenger en oppdatering... hvilket kamera ? (her bør svaret være noe med Canon ett eller annet...) Er et canon 450D tenker du på opopdatering av PS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet August 4, 2009 Er et canon 450D tenker du på opopdatering av PS? RAW oppdatering, sender deg en pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet August 4, 2009 Syns jeg har mista noe om jeg en gang hadde det når det gjelder å ta bilder.. Trur jeg må kjøpe meg ei ny linse skal interessen komme igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet August 4, 2009 Veldig pent bilde, Bjørnar! Likte fargene. Fortsetter med et "ikke-bilrelatert" bilde jeg, håper det går bra http://farm4.static.flickr.com/3555/3784993070_bd18d9f2e2_o.jpg Mange her inne som bruker Flickr btw? Kunne vært kjekt med en liten oversikt over VACN-flick'ere Meget kult bilde: ja : Et jeg tok i Danmark: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet August 5, 2009 Syntes dette er et bra bilde:D Har mange flere i tråden min.. ikke meg som har knipsa men nevøen min på 15:D forresten jeg skjønner ikke åssen dere klarer å legge di ut så store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet August 5, 2009 forresten jeg skjønner ikke åssen dere klarer å legge di ut så store. Jeg bruker http://www.photobucket.com . Man lager en bruker. Legger ved filer. Velger størrelse. Kopierer ""-linken og limer inn i meldingen her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet August 5, 2009 Er ingen ekspert, har akkurat begynt med speilrefleks. Er på ingen måte noe kult bilde, men derimot et veldig fint bilde av pusen vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...