#2226 Skrevet August 22, 2009 Fett ! Skulle bare hatt like god tilgang på biler som du...... blir litt kjedelig med bare TT´n... Takk. Biler er det nok av over alt Tromsø har jo vel for eksempel Norges eneste Porsche Carrera GT? Ble altfor mye bilder av min egen bil før jeg satte opp bloggen. De fleste bildene av biler som ikke er mine har jeg blitt kontaktet gjennom bloggen for å ta bilder av. Helt rått!! Bruker du ebay-triggeren her? Får en 580EX II og en sender + 3 mottakere om 2 uker, så nå tråler jeg nettet for å finne 1 eller 2 brukte 430EX =)) Jepp, sitter mottakere på blitzene og en sender i hot-shoen på kamera. Funker greit når jeg kan være nær de. Tok noen bilder på samme shoot hvor jeg brukte den nye 24-70L'en min hvor de ikke funka så bra fordi jeg var litt lenger unna blitzene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2227 Skrevet August 22, 2009 fan så mange bra bilder av folk her! hehe gir meg lyst til å ta fram kamera å knipse bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2228 Skrevet August 22, 2009 et lite bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2229 Skrevet August 23, 2009 hehe, om du viser frem noen av bildene dine til folk, skal eg love deg folk kommer med bilene sine Er alltid noen som ønsker bilder av bilen sin i nærområde. Noen fete biler må da finnes nordafor også? Takk. Biler er det nok av over alt Tromsø har jo vel for eksempel Norges eneste Porsche Carrera GT? Ble altfor mye bilder av min egen bil før jeg satte opp bloggen. De fleste bildene av biler som ikke er mine har jeg blitt kontaktet gjennom bloggen for å ta bilder av. Joda, man må vel gjøre en innsats sjøl... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2230 Skrevet August 23, 2009 Det siste her ga meg litt Need For Speed følelse:D Kult bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2231 Skrevet August 23, 2009 Etpar bilder av Opel Asconan B'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2232 Skrevet August 23, 2009 Skikkelig råe bilder Kristoffer! Spec på bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2233 Skrevet August 23, 2009 Etpar bilder avOpel Asconan B'n min Kul plass du har funnet for fotografering ! Bilde nr 2 er favoritt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2234 Skrevet August 23, 2009 Takk for det Kan komme med spec senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2235 Skrevet August 23, 2009 Ikke akkurat bil relatert, men uansett et par bilder - sommer og vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2236 Skrevet August 24, 2009 Ikke akkurat bil relatert, men uansett et par bilder - sommer og vinter...: Første der var helt knall! Ikke at det andre var no dårlig det heller. Men det første der var vanvittig stilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2237 Skrevet August 24, 2009 var ute og rota litt rundt på kolbotn her på lørdag, så tok jeg noen bilder i raw og har endelig fått camera raw i ps til å funke ! reslutat, bilde av skitten mercedes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2238 Skrevet August 25, 2009 (endret) Sitat: Opprinnelig skrevet av Stian Hodnekvam Ikke akkurat bil relatert, men uansett et par bilder - sommer og vinter...: Likte spesielt det første bildet ditt. Herlig:) Legger ut noen av de jeg tok på vei hjem fra treffet i Drammen som jeg ble fornøyd med. Tatt med Canon 50D Blender: f/5,6 Eksp: 1/60 Iso: 100 Blender: 4,5 Eksp: 1/60 Iso: 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2239 Skrevet August 25, 2009 I Tåka: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2240 Skrevet August 26, 2009 Etpar bilder avOpel Asconan B'n min : eek : Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2241 Skrevet August 26, 2009 kom en rev på besøk i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2242 Skrevet August 26, 2009 rått !!! ikke ofte du får sånne gullskudd!!! send inn til noen, kanskje du kan tjene et par dineros 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2243 Skrevet August 26, 2009 Riggen e klar Da e det bare å vaske bilen og leite frem ND / farge filter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2244 Skrevet August 27, 2009 Konge Kjetil:) Kunne tenkt meg å vært med en gang du tester den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2245 Skrevet August 27, 2009 Konge Kjetil:) Kunne tenkt meg å vært med en gang du tester den:) Det lar seg nok ordne Vi får avtale en dag det passer uti neste uke eller no sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2246 Skrevet August 27, 2009 Kung:) Lager avtale neste uke da:) Har veldig lyst å lage meg rigg selv! Hadde vært artig å sett hvordan din er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2247 Skrevet August 27, 2009 Ikke noe superbra bilde, men ble ikke så aller værst, er kun foretatt mindre justeringer i Photoshop. Data: Blenderåpning: f/10 Lukkertid: 1/250 sek Iso: 200 Canon 450D m/kit-linse Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2248 Skrevet August 28, 2009 Da ble riggen testa i kveld... klarte ikke vente på de nye sugekoppene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2249 Skrevet August 28, 2009 Grattis med bilde i Autofil Kjetil Hansen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2250 Skrevet August 28, 2009 Grattis med bilde i Autofil Kjetil Hansen! Å, takk.. det var mer enn jeg visste om selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...