#2251 Skrevet August 28, 2009 Er på den bildekonkuransen, men du vant ikke desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2252 Skrevet August 28, 2009 Er på den bildekonkuransen, men du vant ikke desverre. Filler´n spent på hvilket bilde de tok ut... må vel ta en tur i butikken i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2253 Skrevet August 28, 2009 TT'n står på toppen av en bakke med litt stilig himmel i bakgrunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2254 Skrevet August 28, 2009 TT'n står på toppen av en bakke med litt stilig himmel i bakgrunnen OK takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2255 Skrevet August 28, 2009 Dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2256 Skrevet August 28, 2009 Dette: Hmm, det var ikke min favoritt, men fornøyd likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2257 Skrevet August 29, 2009 Da ble riggen testa i kveld... klarte ikke vente på de nye sugekoppene.. Kan vi prøve min bil neste gang? kan vi, kan vi, kan vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2258 Skrevet August 29, 2009 katten til en kompis av meg kamera var på automode zoom. 18 F 3,5 Ex 1/60 ISO 800 Flash på Edit i photoshop med dodge og burn og litt text 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2259 Skrevet August 29, 2009 Kan vi prøve min bil neste gang? kan vi, kan vi, kan vi? Klart vi kan..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2260 Skrevet August 29, 2009 Ett til : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2261 Skrevet August 29, 2009 Ett til : Herregud hvor rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2262 Skrevet August 29, 2009 Herregud hvor rått! Takk takk, Du ser vel for deg lupoen nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2263 Skrevet August 30, 2009 Kjetil, hvordan redigerer du bildene dine og hvilket program? Ser du bruker mye av den effekten som gir mørke uti kantene på bildet. Synes det er ganske kult. Hilsen en newbie innen redigering:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2264 Skrevet August 30, 2009 Kjetil, hvordan redigerer du bildene dine og hvilket program? Ser du bruker mye av den effekten som gir mørke uti kantene på bildet. Synes det er ganske kult. Hilsen en newbie innen redigering:) Heisann, Bruker som utgangspunkt Lightroom til det meste av justeringer så fikser jeg slutt resultatet i photoshop. Du må nok prøve deg frem og finne en stil som passer, jeg liker å gi hovedmotivet mest oppmerksomhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2265 Skrevet August 31, 2009 (endret) Fikk lurt oss utpå banen og tatt noen bilder i helga 1/60sek, f/10.0, 10 mm, ISO 100, -1/3 EV Ett til : ser veldig stabil og fin ut den riggen din. Ser jo på lysene at det har vært litt ujevnt, men bilen er jo klar og fin! Well done! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2266 Skrevet August 31, 2009 Fikk lurt oss utpå banen og tatt noen bilder i helga ser veldig stabil og fin ut den riggen din. Ser jo på lysene at det har vært litt ujevnt, men bilen er jo klar og fin! Well done! Satt akkurat og surfa bloggen din da du oppdaterte Må si du leverte pro resultater denne gangen også. Riggen virker ok skal bare oppdatere den med en vire for å slippe hoppinga... Til å være en 6 sec. eksponering må jeg si at jeg var veldig overrasket hvor klar bilen ble... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2267 Skrevet September 1, 2009 Tamron 17-50 F/2.8 10sek ISO 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2268 Skrevet September 2, 2009 Har prøvd meg litt å tatt bilder av både bil og andre ting med nye kameraet mitt. Kan ikke huske ISO og lukkertid og sånn ettersom nå har jeg bare prøvd meg frem Prøvd å fiksa og triksa litt i PS men er ingen "RACER" på dette Har også prøvd meg litt på HDR som jeg da ikke har NOE peiling på hvordan man gjør, har testa slik at den ser noenlunde ut isofall Er ganske ny innenfor foto og Photoshop. Håper på noen tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2269 Skrevet September 2, 2009 Tok noen bilder for en kompis som skal selge 320 Coupe'n sin idag. Ble ganske så fornøyd med et par av de. Her lettere redigert og justert hvitbalanse. f/5,6 ISO 200 55 mm 1/20 s f/7,1 ISO 200 55 mm 1/30 s f/5 ISO 200 38 mm 1\30 s Alle bildene er tatt med Nikon D40 og Kit linsa på 18-55mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2270 Skrevet September 3, 2009 fikk en fin lysskjæring her en morgen som jeg har fiksa litt på i camera raw ( har det de samme funksjonene som lightroom btw ? ) Exposure: 0.005 sec (1/200) Aperture: f/10.0 Focal Length: 66 mm Exposure: +0.45 ISO Speed: 100 Software: Adobe Photoshop CS3 Windows digg å kunne hente ut info fra flickr og JA jeg veit det treet er VELDIG i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2271 Skrevet September 3, 2009 Tok noen bilder for en kompis som skal selge 320 Coupe'n sin idag.Ble ganske så fornøyd med et par av de. Her lettere redigert og justert hvitbalanse. f/5,6 ISO 200 55 mm 1/20 s f/7,1 ISO 200 55 mm 1/30 s f/5 ISO 200 38 mm 1\30 s Alle bildene er tatt med Nikon D40 og Kit linsa på 18-55mm. Bra bilder , men enn ting å tenke på neste gang, kanskje kjøre på park? Veldig gule lys, ser de så godt, blir liksom det første man legger merke til i stedet for å fokus rett på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2272 Skrevet September 3, 2009 Denne har vel kanskje noen sett på Gatebil osv, er i alle fall enn S2 med 7-800 hk, husker ikke helt i farta, redigerte litt kjapt på dem da jeg sendte noen inn til kalendere, så hiver dem ut her i samme slengen. Skal prøve å få lure meg til noen flere bilder av denne, på enn bedre location, i bedre vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2273 Skrevet September 4, 2009 Et til jeg fant da jeg rotet litt, tatt da var skogbrann i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2274 Skrevet September 4, 2009 Bra bilder , men enn ting å tenke på neste gang, kanskje kjøre på park? Veldig gule lys, ser de så godt, blir liksom det første man legger merke til i stedet for å fokus rett på bilen Ja, ser det nå. Men de jeg har uten spredere ble desverre ikke skarpe nok. Begynte å bli dårlig med lys ute også så ble vanskelig å holde kameraet stille nok lenge nok. Spesielt når jeg henger ut av vinduet på A6'en med innleid sjåfør. Men morro å høre at du syntes det var bra bilder Eieren ble rimelig fornøyd selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2275 Skrevet September 4, 2009 Ett til : http://i964.photobucket.com/albums/ae130/khfoto/IMG_3791-900.jpg Du har ikke noe bilde av hvordan denne riggen ser ut? To bilder jeg tok igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...