#2301 Skrevet September 8, 2009 (endret) noen bilder jeg ble kjempe fornøyd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2302 Skrevet September 10, 2009 (endret) Snart ferdig med å redigere Chevybildene fra forrige måned nå Camera: Canon EOS 50D Exposure: 0.006 sec (1/160) Aperture: f/5.6 Focal Length: 38 mm Exposure: 0.00 ISO Speed: 160 Tre blitzer brukt noen bilder jeg ble kjempe fornøyd med Det første bildet her var veldig fint. Bra komposisjon og toneomfang. Det opptrer med ett lite lillastikk på skjermen min som jeg ville gjort noe med, men ellers er det veldig behagelig. Nummer to er også bra, noe uvanlig vinkel men det funker. Synd med den utblåste himmelen, men det er ikke alltid man får gjort noe med. Bilde nummer tre er for mørkt for min smak, har ikke veldig bra komposisjon og er i tillegg tatt på gress, ett sted jeg ikke føler biler har noe å gjøre. Det siste bildet gir meg ikke stort, annet enn at jeg ser at hvitbalansen er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2303 Skrevet September 11, 2009 Snart ferdig med å redigere Chevybildene fra forrige måned nå Camera: Canon EOS 50D Exposure: 0.006 sec (1/160) Aperture: f/5.6 Focal Length: 38 mm Exposure: 0.00 ISO Speed: 160 Tre blitzer brukt Hvordan har du plassert blitsene, og hvordan sentrere du lyset så bra? Bruker du zoomfunksjonene i blitsene? Regner med du kjører dem i manuell... Steike fine bilder iallefall =)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2304 Skrevet September 11, 2009 Hvordan har du plassert blitsene, og hvordan sentrere du lyset så bra?Bruker du zoomfunksjonene i blitsene? Regner med du kjører dem i manuell... Steike fine bilder iallefall =)) De står noe sånn som dette: (paraplyene ble kjøpt inn etter at jeg hadde tatt chevybildene da...) Blitzene kjøres manuelt på 24 mm zoom , noen ganger på 35mm eller mer hvis jeg sikter på hjul eller spesielle detaljer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2305 Skrevet September 11, 2009 Noen gamle kjørebilder Boblebaard Fejjaji 240 2,7T Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2306 Skrevet September 11, 2009 fete bilder arild:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2307 Skrevet September 11, 2009 Noen gamle kjørebilder Fejjaji Hoho, snakk om å dra fokuset innover i bildet.. rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2308 Skrevet September 11, 2009 her er et jeg tok av Finn Kristian Kleppe sin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2309 Skrevet September 11, 2009 Ett fra samme lokasjon: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2310 Skrevet September 13, 2009 Camera: Nikon D90 Exposure: 0.01 sec (1/100) Aperture: f/10.0 Focal Length: 105 mm Exposure: +2.95 ISO Speed: 100 kommenter gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2311 Skrevet September 14, 2009 Ble et lite opphold i hjullasterkjøringa på jobb i helga så benyttet muligheten til å ta noen bilder. Helt uredigert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2312 Skrevet September 14, 2009 Lek i PS med 100 års jubileum i tankene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2313 Skrevet September 15, 2009 Var ute å tok litt bilder i går.. Har benyttet meg av RAW-filen og redigert litt (veldig) her.. Canon EOS-400D Sigma 10-20 @ 20mm Iso-200 f/5.6 1/5sek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2314 Skrevet September 18, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2315 Skrevet September 19, 2009 Egentlig ikke helt 100% fornøyd med dette. Men prøvde meg på litt fylling i dag. Var egentlig ute å trallet rundt! Så ikke bry dere om at bilen er skitten. All kritikk er ønsket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2316 Skrevet September 19, 2009 Egentlig ikke helt 100% fornøyd med dette. Men prøvde meg på litt fylling i dag. Var egentlig ute å trallet rundt! Så ikke bry dere om at bilen er skitten.All kritikk er ønsket:) Nå begynner det å hjelpe Martin Jeg synes komposisjonen er fin og miljøet passer bilen godt. I forhold til lyssettinga så mangler det litt helt forrerst på forskjermen og litt på bakluka. Jeg tror også jeg hadde valgt å slippe inn litt mer lys (lengre lukkertid) for å få fjellsiden litt lysere. Men ellers veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2317 Skrevet September 19, 2009 Et par bilder jeg tok av stjerna mi i dag.. Ka dokke tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2318 Skrevet September 19, 2009 Nå begynner det å hjelpe Martin Jeg synes komposisjonen er fin og miljøet passer bilen godt. I forhold til lyssettinga så mangler det litt helt forrerst på forskjermen og litt på bakluka. Jeg tror også jeg hadde valgt å slippe inn litt mer lys (lengre lukkertid) for å få fjellsiden litt lysere. Men ellers veldig bra! Var 30 sek lukkertid, så, har ikke fjernkontroll, så får ikke lenger lukkertid. Men, skulle absolutt satt større blenderåpning. Men sto i veibanen og tok bildet, så var litt stresset. Fikk ikke lyst opp fronten nok, da jeg slet med lite batteri på flashen, så tok for lang tid å lade den opp før neste avfyring at jeg bare rakk 2 avfyringer på 30 sek. Tenkte ikke på å ta et bilde hvor jeg bare lyste opp fronten. Som igjen kan skylles at jeg var litt stresset:) Men, gleder meg til jeg får kjøpt meg skyports og litt mer lys! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2319 Skrevet September 20, 2009 Noen bilder jeg ble utrolig fornøyd med i dag Resten av bildene ligger her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167354 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2320 Skrevet September 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2321 Skrevet September 26, 2009 Det er utrolig mange dyktige fotografer her i klubben. :tilber: Mange av bildene på denne tråden er er helt fantastiske, så det blir litt "nedtur" og legge inn ett selv. Jeg elsker å ta bilder, men har ikke noe fancy kamera. Jeg tror jeg vil kjøpe meg et etterhvert. Men her er et bilde jeg er fornøyd med da, selv om det bare er tatt med mobilen. Øvelse gjør mester, og ett sted må jo jeg også begynne, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2322 Skrevet September 26, 2009 Ett bilde fra photoshoot med Andreas' A5 idag Exposure: 1/250 sec Aperture: f/6.3 Focal Length: 16 mm Exposure: 0.00 ISO Speed: 100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2323 Skrevet September 26, 2009 Tatt med et digitalcam. Just 4 fun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2324 Skrevet September 26, 2009 Ett bilde fra photoshoot med Andreas' A5 idag Du leverer hver gang Joachim. Just perfect 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2325 Skrevet September 29, 2009 Alm er kommet opp på veggen her hjemme på hybelen. Legger ved et HDR bilde av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...