#2351 Skrevet Oktober 9, 2009 Det var noe av det raskest skiftende været jeg noensinne har vært borti med alt fra mørke skyer til regn og i det neste sekundet motlys blå himmel og våt asfalt...Audi kom i puljer på 5 min, helt forskjellig fra programmet... ble litt kaos i instillingene...og mye løping til og langs gjerdet. Har ca 900 bilder fra den helga og nesten alt er i forskjellige instillinger. Selv med været og feil i programmet, er det en av de beste AvD Oldtimer arrangementene jeg har vært på Jeg skjønner. Uansett, knallbilder begge to! WOW til J. Næss Dette var virkelig noen høydare du presenterte her! Vil du ta en photoshoot med bilen min? også kan jeg evt få lære litt :tilber: Næss to Impræss Vanskelig å si om du fleiper eller ikke her, men vi kan alltids få til noe om du er interessert. Litt hektisk de neste ukene bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2352 Skrevet Oktober 9, 2009 Petter: Minnet meg om trippel x (xXx) filmen det bildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2353 Skrevet Oktober 10, 2009 (endret) et bilde av første snøen i år som jeg kjørte på. Bildet er tatt halv 12 på kvelden. hva synes folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2354 Skrevet Oktober 11, 2009 et bilde av første snøen i år som jeg kjørte på. Bildet er tatt halv 12 på kvelden. hva synes folket? Ganske kjedelig, savner Elgen (eller noe annet) et lite stykke inn i bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2355 Skrevet Oktober 11, 2009 Lek i PS med 100 års jubileum i tankene.... Ojoj - denne så kjent ut! Min gamle bil jo! Kjøpte denne av en kar i Kristiansund i 2003! Uten sammenligning forøvrig bildemessig. Her er`n: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2356 Skrevet Oktober 11, 2009 Ojoj - denne så kjent ut! Min gamle bil jo! Kjøpte denne av en kar i Kristiansund i 2003! Uten sammenligning forøvrig bildemessig. Her er`n: ARTIG : smil : Den går i Tromsø nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2357 Skrevet Oktober 11, 2009 Så enda et bilde av bilen din i Autofil Kjetil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2358 Skrevet Oktober 11, 2009 Så enda et bilde av bilen din i Autofil Kjetil! Jo, klarte å lure med et til ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2359 Skrevet Oktober 11, 2009 ARTIG : smil : Den går i Tromsø nå En av mine kuleste biler, nesten like artig som min siste S3 - 03`mod. Hadde ingen problemer med den, kult at det er hos en entusiast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2360 Skrevet Oktober 11, 2009 En av mine kuleste biler, nesten like artig som min siste S3 - 03`mod. Hadde ingen problemer med den, kult at det er hos en entusiast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2361 Skrevet Oktober 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2362 Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg har ikke tatt så mange bilder med mitt utstyr enda, så det går litt tid mellom hvert blinkskudd. Men er ganske forøyd med dette da. Det er helt uredigert, kun resized og rett fra kamera. (Canon EOS 450D) Skulle ønske ikke han fyren med "Mesta" bukse stod der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2363 Skrevet Oktober 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2364 Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg har ikke tatt så mange bilder med mitt utstyr enda, så det går litt tid mellom hvert blinkskudd. Men er ganske forøyd med dette da. Det er helt uredigert, kun resized og rett fra kamera. (Canon EOS 450D) Skulle ønske ikke han fyren med "Mesta" bukse stod der Hvis du ønsker han vekk, bruk photoshop da vell... ^^ Kult bilde btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2365 Skrevet Oktober 15, 2009 sweet mother of god! sku hatt et sånnt av min ochså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2366 Skrevet Oktober 15, 2009 jeg er vel fotograf uten kamera har vel brukt så mye penger på bil at det tillater seg ikke å kjøpe kamera men kommer en dag det ochså for jeg elsker å ta bilder her er noen jeg har tatt denne uka noen redigerte og uredigerte : så noen uredigerte.: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2367 Skrevet Oktober 15, 2009 Hvis du ønsker han vekk, bruk photoshop da vell... ^^Kult bilde btw! Skulle ønske jeg kunne det.. hadde hatt mye muligheter da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2368 Skrevet Oktober 15, 2009 Skulle ønske jeg kunne det.. hadde hatt mye muligheter da! En gang må bli den første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2369 Skrevet Oktober 15, 2009 soleis. kjapt og gale men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2370 Skrevet Oktober 15, 2009 hvordan verktøy bruker man til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2371 Skrevet Oktober 16, 2009 jeg bruker clonestamp eller hva det heter.. så bare kloner jeg fra rett ved siden av der personen stod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2372 Skrevet Oktober 17, 2009 Filtermorro med den fineste mk1 jeg har sett på lenge. Håper ikke repektive eier og fotograf syns det gjør noe. Shout hvis jeg skal ta det ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2373 Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) sånn når vi er inne på flammer hadde litt flaks og da zoom 70mm F 13 ex 1/160 ISO Lo 1 i nikon innstillinger fiksa litt på i ps med kontraster og litt sterkere farger og crop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2374 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Fra en Photoshoot idag m. min bil.. Kommer flere bilder i løpet av uken enste jeg rakk og poste idag... =) Edit også måtte jeg leke meg i PS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2375 Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) Nytt bilde =) Ja det er litt overXponert men samma det ^^ ... Jeg oppdaterer denne posten med 4-5 bilder iløpet av kvelden.. Har litt "fri" tid 2. 3. 4. 5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...