#2426 Skrevet Desember 5, 2009 Litt lek i PhotoShop.. German " Christine " det bilde der var rått. du er dyktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2427 Skrevet Desember 6, 2009 det bilde der var rått. du er dyktig takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2428 Skrevet Desember 6, 2009 Ikke noe Bil relatert dette bilde heller - Charles broen i Praha. Praha kan for øvrig absolutt anbefales på det sterkeste!... Et av de beste bildene som har blitt postet her noen gang: ja : Litt mer info hadde vært fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2429 Skrevet Desember 6, 2009 Er flere er som begynner å bli SYKT dyktige med kamera og redigering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2430 Skrevet Desember 6, 2009 Ikke noe Bil relatert dette bilde heller - Charles broen i Praha. Praha kan for øvrig absolutt anbefales på det sterkeste!... Kan du legge dette ut i MYE større utgave? Perfekt skrivebordsbakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2431 Skrevet Desember 6, 2009 GOD JUL !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2432 Skrevet Desember 6, 2009 GOD JUL !!! Naice Lyst å skrive innstillinger og hva som er gjort etter det var tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2433 Skrevet Desember 7, 2009 Naice Lyst å skrive innstillinger og hva som er gjort etter det var tatt? Tja, f/5,6 1/640 s 14mm Oppskarpet detaljer, litt ekstra trykk i farver samt softing av enkelte partier. Sånn ca... Takk for at du likte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2434 Skrevet Desember 8, 2009 Bilde av min passat Highline: ) Leika deg for mye med fargene her... Se på siden av bilen nede, ser ut som noen har tegna på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2435 Skrevet Desember 8, 2009 Her er noen av de jeg har tatt Camera Make: NIKON CORPORATION Camera Model: NIKON D40 Focal Length: 18.0mm (35mm equivalent: 27mm... Exposure Time: 6.000 s Aperture: f/3.5 ISO Equiv.: 200 Camera Make: NIKON CORPORATION Camera Model: NIKON D40 Focal Length: 75.0mm (35mm equivalent: 112m... Exposure Time: 5.000 s Aperture: f/4.2 ISO Equiv.: 200 Camera Make: Canon Camera Model: Canon EOS 50D Focal Length: 20.0mm (35mm equivalent: 32mm... Exposure Time: 0.033 s (1/30) Aperture: f/18.0 ISO Equiv.: 100 Camera Make: Canon Camera Model: Canon EOS 50D Focal Length: 50.0mm (35mm equivalent: 79mm... Exposure Time: 0.077 s (1/13) Aperture: f/8.0 ISO Equiv.: 100 Går på fotofolkehøyskole, skulle ønske vi kunne hatt litt friere oppgaver så jeg får tatt litt bilder av biler da men... blir vel noen i jula, bl.a. av golfen lenger opp her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2436 Skrevet Desember 8, 2009 Da jeg ikke er den beste i verden til å ta bilder så legger jeg heller med linken til en kompis som er helt sykt rå å ta bilder!! LINK LINK til hovedsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2437 Skrevet Desember 8, 2009 Da jeg ikke er den beste i verden til å ta bilder så legger jeg heller med linken til en kompis som er helt sykt rå å ta bilder!! LINK LINK til hovedsiden Utrolig kul måte å vise bildene på Og bra bilder såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2438 Skrevet Desember 8, 2009 jeg har akkurat kjøpt meg et canon eos 500d, - var det et godt kjøp eller? har aldri tatt bilder med annet enn med kompakt lommekamera-så jeg må vel kalle meg en amatør som ville kjøpe et bedre kamera for å prøve å ta noen finere/bedre bilder til privat bruk......bilder av familie,natur, bil etc. noen som har erfaring med eos 500D? selv syns jeg det virker veldig bra.-jeg valgte det fremfor nikon d5000. -Dumt eller smart? er sikkert delte meninger om det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2439 Skrevet Desember 8, 2009 jeg har akkurat kjøpt meg et canon eos 500d, - var det et godt kjøp eller?har aldri tatt bilder med annet enn med kompakt lommekamera-så jeg må vel kalle meg en amatør som ville kjøpe et bedre kamera for å prøve å ta noen finere/bedre bilder til privat bruk......bilder av familie,natur, bil etc. noen som har erfaring med eos 500D? selv syns jeg det virker veldig bra.-jeg valgte det fremfor nikon d5000. -Dumt eller smart? er sikkert delte meninger om det også Ligger en egen tråd i opptopic delen av forumet, hvor det diskuteres utstyr o.l Trykk på meg Sånn veldig kort og godt, så vil jeg si at det var bra:) Veldig mye er så likt på disse kameraene, at veldig mye går på hvordan det føles når du holder i det, og hvordan du trives med menyene, grep osv:) Tok dette i dag, da jeg kjeda meg en liten time. The Great Escape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2440 Skrevet Desember 8, 2009 Hehehe, knallbra Martin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2441 Skrevet Desember 8, 2009 Hehe. drit bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2442 Skrevet Desember 8, 2009 Mange her som tar vanvittig bra bilder nå.. Må se å komme meg ut å teste nytt utstyr merker jeg For de som vill prøve å vinne en fotokonkuranse kan se mer info i signaturen.. v v v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2443 Skrevet Desember 8, 2009 takk for linken Martin;) Tøft bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2444 Skrevet Desember 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2445 Skrevet Desember 8, 2009 bagatell på siste, skulle ikke hatt sving på hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2446 Skrevet Desember 8, 2009 Oi oi, ser for meg at bildet av den gule S3`en kunne blitt et kanonbra HDR bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2447 Skrevet Desember 8, 2009 Prøvde, men ble ikke noe bra Men takk hvis du likte bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2448 Skrevet Desember 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2449 Skrevet Desember 9, 2009 Audi S3 i parkeringshus Det bildet der mangler to ting! Rette hjul og ekstern blitz!! Da hadde det blitt helt konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2450 Skrevet Desember 9, 2009 Ja, hadde jeg eid en ekstern blitz hadde jeg brukt det der.. Og skulle hatt sommerhjula på ja! Men er fornøyd med bildet uansett jeg Beste bilbildet jeg har tatt hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...