#2451 Skrevet Desember 10, 2009 (endret) Gamle bilen min. Kom gjerne med kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2452 Skrevet Desember 10, 2009 greit bilde, men synes bakgrunnen var litt kjedelig, kunne godt tatt en runde med photoshop/ol. å freshet opp fargene litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2453 Skrevet Desember 10, 2009 Syns fargene var kule jeg, og har en liten mistanke om at bildet allerede har vært en tur gjennom Photoshop for å få denne effekten Minner meg litt om bilde i en brosjyre som har ligget noen år og falmet litt Henger meg mer opp i at horisonten er sjev.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2454 Skrevet Desember 10, 2009 greit bilde, men synes bakgrunnen var litt kjedelig, kunne godt tatt en runde med photoshop/ol. å freshet opp fargene litt Syns fargene var kule jeg, og har en liten mistanke om at bildet allerede har vært en tur gjennom Photoshop for å få denne effekten Minner meg litt om bilde i en brosjyre som har ligget noen år og falmet litt Henger meg mer opp i at horisonten er sjev.... Ahh, det med horisonten så jeg ikke før du sa det nå. Ser nå at det er irriterende. Bildet har vært i photoshop, og de fargene som er på bildet er gjort med vilje for å få en "retro" look på det. Takk for kommentarene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2455 Skrevet Desember 11, 2009 Du må rette på skiltet Hans! Ellers var det ett fett bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2456 Skrevet Desember 12, 2009 mitt første forsøk med speilrefleks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2457 Skrevet Desember 12, 2009 likte dette! utrolig mye sjel i dette bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2458 Skrevet Desember 14, 2009 Tusen takk for det Mange gode tilbakemeldinger på det bildet nå, og det er hyggelig Et til fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2459 Skrevet Desember 14, 2009 Støttet en god sak på veien hjem fra jobb i dag ved å kjøpe en slik "RØD NESE". Har ett aldri så lite fotoprosjekt på gang med disse, men jeg måtte leke meg litt med nesa og Westcott Apolloen (softbox) i kveld. Bildet er tatt i en fullt belyst stue, og viser hva blitzlys kan gjøre med alt annet lys i rommet hvis man plasserer dette og objektet riktig. You f****d with the WRONG clown!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2460 Skrevet Desember 14, 2009 Faen så rått det siste der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2461 Skrevet Desember 15, 2009 Støttet en god sak på veien hjem fra jobb i dag ved å kjøpe en slik "RØD NESE". Har ett aldri så lite fotoprosjekt på gang med disse, men jeg måtte leke meg litt med nesa og Westcott Apolloen (softbox) i kveld. Bildet er tatt i en fullt belyst stue, og viser hva blitzlys kan gjøre med alt annet lys i rommet hvis man plasserer dette og objektet riktig. You f****d with the WRONG clown!! så søt lille klovnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2462 Skrevet Desember 15, 2009 så søt lille klovnen Jeg spiser klovner som deg til frokost!!1 hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2463 Skrevet Desember 15, 2009 Stilige bilder Thomas, men hadde det vært en idè å fjerne de hvite flekkene til høyre på begge bildene? Mulig du har beholdt de med vilje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2464 Skrevet Desember 15, 2009 Syns du skal kjøpe deg en sånn rød nese Bård!? Står til rødfargen på bilen din vettu!!! Skikkelig tøffe bilder Thomas!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2465 Skrevet Desember 15, 2009 feeete bilder thomas!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2466 Skrevet Desember 15, 2009 Stilige bilder Thomas, men hadde det vært en idè å fjerne de hvite flekkene til høyre på begge bildene? Mulig du har beholdt de med vilje Ringer i ørene Så jeg gadd ikke retusjere den som synes såvidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2467 Skrevet Desember 16, 2009 hehehehe!!! jævla konge bilder ass! ler meg i hjæl!!! Og christian: det kommer en liten overraskelse til neste år hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2468 Skrevet Desember 16, 2009 En kompis sin Audi 90 Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2469 Skrevet Desember 17, 2009 Mimrer tilbake til golf-tiden min og fant et bilde på hiddenn " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2470 Skrevet Desember 19, 2009 E Jeg liker fargene du får til etterbehandlinga her. Minner meg om gamle fotos i albummene fra barndommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2471 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg liker fargene du får til etterbehandlinga her. Minner meg om gamle fotos i albummene fra barndommen Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2472 Skrevet Desember 20, 2009 Fant et bilde som ikke jeg har tatt. Men komposisjonen synes jeg bare var så sykt bra at det måtte få en plass her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2473 Skrevet Desember 20, 2009 Det siste der var meget tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2474 Skrevet Desember 20, 2009 siden eg pynta til jul så.. Canon 20D, canon 15mm Fisheye ikkje beste fotografen,men gøy e det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2475 Skrevet Desember 22, 2009 (endret) Var ute å prøvde meg litt ikveld.. Er ganske fersk.. Dette er bilde av det siste syretårnet som står igjen etter Hydros storhetstid på Rjukan. Ganske fornøyd egentlig. Tatt med EOS 450D m/kit-linse, på stativ. Blender: f/9 Lukker: 10 sek. ISO: 100 Brennvidde: 18mm Eksponering: -1 Ingen justeringer i Photoshop eller lignende. Orginalen: Synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...