#2401 Skrevet Desember 8, 2009 Prøvde, men ble ikke noe bra Men takk hvis du likte bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2402 Skrevet Desember 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2403 Skrevet Desember 9, 2009 Audi S3 i parkeringshus Det bildet der mangler to ting! Rette hjul og ekstern blitz!! Da hadde det blitt helt konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2404 Skrevet Desember 9, 2009 Ja, hadde jeg eid en ekstern blitz hadde jeg brukt det der.. Og skulle hatt sommerhjula på ja! Men er fornøyd med bildet uansett jeg Beste bilbildet jeg har tatt hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2405 Skrevet Desember 10, 2009 (endret) Gamle bilen min. Kom gjerne med kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2406 Skrevet Desember 10, 2009 greit bilde, men synes bakgrunnen var litt kjedelig, kunne godt tatt en runde med photoshop/ol. å freshet opp fargene litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2407 Skrevet Desember 10, 2009 Syns fargene var kule jeg, og har en liten mistanke om at bildet allerede har vært en tur gjennom Photoshop for å få denne effekten Minner meg litt om bilde i en brosjyre som har ligget noen år og falmet litt Henger meg mer opp i at horisonten er sjev.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2408 Skrevet Desember 10, 2009 greit bilde, men synes bakgrunnen var litt kjedelig, kunne godt tatt en runde med photoshop/ol. å freshet opp fargene litt Syns fargene var kule jeg, og har en liten mistanke om at bildet allerede har vært en tur gjennom Photoshop for å få denne effekten Minner meg litt om bilde i en brosjyre som har ligget noen år og falmet litt Henger meg mer opp i at horisonten er sjev.... Ahh, det med horisonten så jeg ikke før du sa det nå. Ser nå at det er irriterende. Bildet har vært i photoshop, og de fargene som er på bildet er gjort med vilje for å få en "retro" look på det. Takk for kommentarene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2409 Skrevet Desember 11, 2009 Du må rette på skiltet Hans! Ellers var det ett fett bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2410 Skrevet Desember 12, 2009 mitt første forsøk med speilrefleks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2411 Skrevet Desember 12, 2009 likte dette! utrolig mye sjel i dette bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2412 Skrevet Desember 14, 2009 Tusen takk for det Mange gode tilbakemeldinger på det bildet nå, og det er hyggelig Et til fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2413 Skrevet Desember 14, 2009 Støttet en god sak på veien hjem fra jobb i dag ved å kjøpe en slik "RØD NESE". Har ett aldri så lite fotoprosjekt på gang med disse, men jeg måtte leke meg litt med nesa og Westcott Apolloen (softbox) i kveld. Bildet er tatt i en fullt belyst stue, og viser hva blitzlys kan gjøre med alt annet lys i rommet hvis man plasserer dette og objektet riktig. You f****d with the WRONG clown!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2414 Skrevet Desember 14, 2009 Faen så rått det siste der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2415 Skrevet Desember 15, 2009 Støttet en god sak på veien hjem fra jobb i dag ved å kjøpe en slik "RØD NESE". Har ett aldri så lite fotoprosjekt på gang med disse, men jeg måtte leke meg litt med nesa og Westcott Apolloen (softbox) i kveld. Bildet er tatt i en fullt belyst stue, og viser hva blitzlys kan gjøre med alt annet lys i rommet hvis man plasserer dette og objektet riktig. You f****d with the WRONG clown!! så søt lille klovnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2416 Skrevet Desember 15, 2009 så søt lille klovnen Jeg spiser klovner som deg til frokost!!1 hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2417 Skrevet Desember 15, 2009 Stilige bilder Thomas, men hadde det vært en idè å fjerne de hvite flekkene til høyre på begge bildene? Mulig du har beholdt de med vilje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2418 Skrevet Desember 15, 2009 Syns du skal kjøpe deg en sånn rød nese Bård!? Står til rødfargen på bilen din vettu!!! Skikkelig tøffe bilder Thomas!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2419 Skrevet Desember 15, 2009 feeete bilder thomas!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2420 Skrevet Desember 15, 2009 Stilige bilder Thomas, men hadde det vært en idè å fjerne de hvite flekkene til høyre på begge bildene? Mulig du har beholdt de med vilje Ringer i ørene Så jeg gadd ikke retusjere den som synes såvidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2421 Skrevet Desember 16, 2009 hehehehe!!! jævla konge bilder ass! ler meg i hjæl!!! Og christian: det kommer en liten overraskelse til neste år hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2422 Skrevet Desember 16, 2009 En kompis sin Audi 90 Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2423 Skrevet Desember 17, 2009 Mimrer tilbake til golf-tiden min og fant et bilde på hiddenn " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2424 Skrevet Desember 19, 2009 E Jeg liker fargene du får til etterbehandlinga her. Minner meg om gamle fotos i albummene fra barndommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2425 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg liker fargene du får til etterbehandlinga her. Minner meg om gamle fotos i albummene fra barndommen Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...