#2701 Skrevet April 21, 2010 Ble bra fornøyd med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2702 Skrevet April 21, 2010 Ble litt fornøyd med dette bildet. Første gang jeg gjør det, og litt dumt med gatelysene Bruker Nikon D90, og 18-105mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2703 Skrevet April 21, 2010 Ble bra fornøyd med dette Det har du all grunn til også. Meget bra bilde, og like smakfull bil: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2704 Skrevet April 22, 2010 Ble bra fornøyd med dette Jeg liker bildet og bilen veldig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2705 Skrevet April 22, 2010 (endret) Ble bra fornøyd med dette Stilig bilde! Likte godt at bilen står skjevt, men horisonten allikevel er rett! Skal jeg pirke litt, så må det være at jeg gjerne ville brukt en ett hakk mindre blender, slik at bakskjermen/felgen også hadde blitt skarp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2706 Skrevet April 22, 2010 Har en kompis som er helt rå på bildefronten, så legger inn et par fra han: http://www.mynameiswilly.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2707 Skrevet April 24, 2010 et jeg ble fornøyd med Canon Eos 400D med sigma 10-20mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2708 Skrevet April 24, 2010 Ble bra fornøyd med dette Ai ai! Det lukter 70-200 2.8 av dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2709 Skrevet April 25, 2010 Takker Stilig bilde!Likte godt at bilen står skjevt, men horisonten allikevel er rett! Skal jeg pirke litt, så må det være at jeg gjerne ville brukt en ett hakk mindre blender, slik at bakskjermen/felgen også hadde blitt skarp. Ser den! Regner med hvis jeg hadde steget til f4 at det hadde vært noe skarpt bake også Får sjå neste gang Ai ai! Det lukter 70-200 2.8 av dette bildet Ja, lukter så til di grader også! hehe Neida, må si jeg faktisk ELSKER 70-200 2.8-objektivet mitt... Kunne ikke vært uten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2710 Skrevet Mai 2, 2010 Tok dette i Oslo Reptilpark i dag Tatt igjennom en glassvegg. Større versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2711 Skrevet Mai 2, 2010 Bilen til en kompis, Audi S4 Avant. Horisonten burde vært rett på bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2712 Skrevet Mai 2, 2010 Tok dette i Oslo Reptilpark i dag Tatt igjennom en glassvegg. Større versjon Pene farger og kontrast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2713 Skrevet Mai 2, 2010 Bilen til en kompis, Audi S4 Avant. Horisonten burde vært rett på bildet. http://img.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshoot%20Av%20Biler/Audi%20S4%20Avant%20Lars/AudiS422TAvant11Web.jpg Hvis du hadde rettet opp dette bildet så hadde det faktisk vært helt supert spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2714 Skrevet Mai 3, 2010 Pene farger og kontrast! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2715 Skrevet Mai 3, 2010 Bilen til en kompis, Audi S4 Avant. Horisonten burde vært rett på bildet. Og det kunne du jo bare gjort i photoshop.. (gadd ikke lage oppmerkingsstripe der jeg clona litt asfalt, hehe..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2716 Skrevet Mai 3, 2010 (endret) Hvis du hadde rettet opp dette bildet så hadde det faktisk vært helt supert spør du meg Takk Og det kunne du jo bare gjort i photoshop.. Hehe, takk, Stig Arne Jeg tenkte jo ikke på at jeg kunne clone vekk hjørnene etter å ha snudd bildet. Istedenfor tenkte jeg at jeg måtte croppe bildet, og da tenkte jeg det ble for tett på bilen. Men det her ble jo veldig mye bedre Her kommer en ny versjon av bildet etter en runde i photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2717 Skrevet Mai 3, 2010 Noen av mine siste skudd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2718 Skrevet Mai 3, 2010 Ikke et vag bilde men. tatt på Ulriken i Bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2719 Skrevet Mai 3, 2010 Vet ikke helt, men prøvde litt andre veier enn hva jeg normalt går mtp redigering. Hadde vært flott å fått en tilbakemelding fra andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2720 Skrevet Mai 4, 2010 Vet ikke helt, men prøvde litt andre veier enn hva jeg normalt går mtp redigering.Hadde vært flott å fått en tilbakemelding fra andre Jeg likte det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2721 Skrevet Mai 4, 2010 Ett fra meg som blei tårlig bra(syns jeg da):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2722 Skrevet Mai 4, 2010 Et til bilde av en kompis sin S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2723 Skrevet Mai 4, 2010 Prøve å legge opp et bilde jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2724 Skrevet Mai 6, 2010 Akkurat begynt å bruke mitt D3000 Noen jeg tok i helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2725 Skrevet Mai 6, 2010 beklager Frode men de bildene så relativt engangskamera ut, men skaff deg photoshop så skal du se at bildene forandrer seg veldig men spess det andre bilde der var veldig pikslete? er det full zoom å litt dårlig oppløsning eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...